Kijk ook eens naar de iRiver 1000 serie . Die schijnt best goed te zijn, daar ligt het accent op het mp3spelergedeelte.. (het is een mp3speler met camera, geen camera met mp3speler)

De resolutie hiervan is slechts 0,3 megapixel, maar dan is je mp3speler goed.
Er is net nog een mp3speler met camera uitgekomen, van Olympus, bekend van z'n digitale camera's, de M:ROBE MR-500i. Resolutie: 1,22 megapixel. De kwaliteit vd foto's zal beter zijn dan die van de iRiver-1000 en de kwaliteit van de mp3speler is denk ik bijna even goed. Je betaalt alleen wel heel veel geld voor deze speler, ik geloof rond de 500 euro.
Als je wilt dat de camera goed is, en de mp3speler minder, kijk dan eens nar de Benq DC E41. Niet dat Benq een topmerk is, maar dan heb je wel vrij mooie foto's. Dit is een camera met mp3speler, geen mp3speler met camera.

Resolutie is 4 megapixel, maar dan is je mp3speler waarschijnlijk niet optimaal.
Het zal je nooit lukken iets te vinden waarbij zowel de mp3speler als de camera perfect zijn. Het is dus slimmer om 2 losse apparaten te hebben, wat in sommige gevallen ook goedkoper is.
edit: ik denk dat je dan het beste voor de m:robe mr-500i kunt gaan, maar dat is wel gigantisch duur, en voor die prijs heb je ook wel een 5GB H10 (die heb ik zelf:p) en een mooie digitale camera..
edit 2: de M:Robe mr-500i is te koop vanaf ongeveer 400 euro. Als je nou mijn mp3speler als voorbeeld neemt, (260 euro) en je zoekt er voor 140 euro een leuke camera bij, heb je veel meer..
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 22-03-2005 20:54
]