Digitale camera + Mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02 22:17
Bestaat er een goede combinatie digitale camera + mp3 speler?

Beide moeten minimaal goed zijn, dus de digitale camera met minimaal 3 megapixels, optische zoom en lcd scherm en dan nog een mp3 speler erbij, die ook van goede kwaliteit is.

Hebben jullie suggesties?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Wat wil je nou.. een goede mp3-speler of een goede camera? Ik denk niet dat je in dit forum goed zit met je topic.

Groetjes, FaceDown.

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02 22:17
Beide ;)

Een goede digitale camera EN een goede mp3 speler.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
en het moet zeker ook een goede telefoon en pda zijn :?

apparaten die meerdere functies verenigen zijn hoogst zelden goed. ik ken er iig geeneen

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:31
koop je een sony ericson of nokia telefoon met 1.3 MP camera, heb je een mp3 spelertje inzitten, radio, camera, kan je filmpjes... voldoet toch ruimschoots aan de eisen >:)

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
masterslave schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:28:
koop je een sony ericson of nokia telefoon met 1.3 MP camera, heb je een mp3 spelertje inzitten, radio, camera, kan je filmpjes... voldoet toch ruimschoots aan de eisen >:)
TS vroeg om een goede digitale camera, en die heb je helaas niet op een telefoon in Europa, en ook niet op een MP3 speler. ;(

De Samsung D500 wordt zo geprezen door z'n 'goede' fotokwaliteit, en als je het vergelijkt met andere GSMs, dan is het ook best goed. Maar als je dus naar een voorbeeldfoto kijkt:

http://www.mobile-review....d500photos/Photo-0068.jpg

Dan is het dus in vergelijking met een échte moderne digitale camera gewoon prut. Wel is het natuurlijk handig om een GSM, MP3 speler, CAM, PDA, etc in één te hebben om mee te bellen en filmpjes te kijken, maar een goede camera zit er dan niet bij.

Dus je kan óf een goede camera kopen en dan los de MP3 speler, of je koopt een 'alles in één ding' met een matige camera. :) Een klein MP3 spelertje met 128MB heb je al voor 35 euro, dan nog de goede digitale camera.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:53

Acid_Burn

uhuh

Doe jezelf een lol en koop 2 goeie losse dingen inplaats van eeen alles in 1 geflanst geval

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Kijk ook eens naar de iRiver 1000 serie . Die schijnt best goed te zijn, daar ligt het accent op het mp3spelergedeelte.. (het is een mp3speler met camera, geen camera met mp3speler)

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/72_2.jpg
De resolutie hiervan is slechts 0,3 megapixel, maar dan is je mp3speler goed.

Er is net nog een mp3speler met camera uitgekomen, van Olympus, bekend van z'n digitale camera's, de M:ROBE MR-500i. Resolutie: 1,22 megapixel. De kwaliteit vd foto's zal beter zijn dan die van de iRiver-1000 en de kwaliteit van de mp3speler is denk ik bijna even goed. Je betaalt alleen wel heel veel geld voor deze speler, ik geloof rond de 500 euro.
Afbeeldingslocatie: http://www.olympus-europe.com/mrobe2/images/mrobe-mr500i_rdax_225x180.jpg

Als je wilt dat de camera goed is, en de mp3speler minder, kijk dan eens nar de Benq DC E41. Niet dat Benq een topmerk is, maar dan heb je wel vrij mooie foto's. Dit is een camera met mp3speler, geen mp3speler met camera.
Afbeeldingslocatie: http://www.benq.nl/images/product/digitalcamera/elegant/e41-showcase.jpg
Resolutie is 4 megapixel, maar dan is je mp3speler waarschijnlijk niet optimaal.

Het zal je nooit lukken iets te vinden waarbij zowel de mp3speler als de camera perfect zijn. Het is dus slimmer om 2 losse apparaten te hebben, wat in sommige gevallen ook goedkoper is.

edit: ik denk dat je dan het beste voor de m:robe mr-500i kunt gaan, maar dat is wel gigantisch duur, en voor die prijs heb je ook wel een 5GB H10 (die heb ik zelf:p) en een mooie digitale camera..

edit 2: de M:Robe mr-500i is te koop vanaf ongeveer 400 euro. Als je nou mijn mp3speler als voorbeeld neemt, (260 euro) en je zoekt er voor 140 euro een leuke camera bij, heb je veel meer..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 20:54 ]

Verwijderd

Had Canon niet eens een reeks camera's met MP3 speler erin? Ik dacht zelf dat je er een afstandsbediening voor kon kopen. Ik herinner me de advertentie nog uit een computerblad een half jaar geleden (of zo).
Zoek daar eens op.
Pagina: 1