Heb een 20" TFT op mijn Radeon 9700 Pro aangesloten en dus maar de DVI-D kabel gepakt. Mijn TV heb ik aangesloten op de S-Video-uitgang en die werkt zonder problemen. Echter, sinds ik het nieuwe scherm heb en dus DVI aangesloten heb, kan ik geen video afspelen op de TV. Dus beeld is geen probleem, maar overlay video of andere (verschillende modi van Media Player Classic, PowerDVD, etc.) werken niet, het beeld blijft zwart op de TV. Als ik het venster open op mijn TFT, zie ik het wel, maar zodra ik het naar de TV sleep (uitgebreid bureaublad instelling staat actief), blijft het beeld in de gebruikte media speler zwart.
Is er hier een oplossing voor op softwarematige manier ? Verder heb ik gelezen dat er ook een D-SUB naar SCART aansluiting mogelijk is op een Radeon 9700 Pro, maar ik weet niet of deze werkt. De DVI behoort toch tot de tweede RAMDAC ? En de S-Video dan ?
Is er hier een oplossing voor op softwarematige manier ? Verder heb ik gelezen dat er ook een D-SUB naar SCART aansluiting mogelijk is op een Radeon 9700 Pro, maar ik weet niet of deze werkt. De DVI behoort toch tot de tweede RAMDAC ? En de S-Video dan ?