Wie kan mij helepen met het volgende probleem. Na het vervangen van mijn
Sapphire 9800 PRO 128mb vanwege brak geheugen onstaat het volgende:
Allereerst heb ik weer de Zalmann VF700-Cu er op gezet, vervolgens in de kast,
alles aangesloten...werkt 3D niet meer!
Wat zijn de meldingen cq opvallende zaken in CCC:
Melding 1 geeft aan dat er niet of geen juiste OpenGLdriver is geinstalleerd om 3D weer te geven.
In CCC zie ik bij Smartgart dat AGP write op "off" staat,
AGP read: off
PCI Write: off
PCI read : off
Als ik dit handmatig wil wijzigen en de comp opnieuw op (moet) start, krijg ik eerst beeld, daarna een tijd zwart (30 sec) en dan weer beeld. Ik zie dan dat in CCC de zaken weer teruggezet zijn als hierboven genoemd.
Ik heb de laatste drivers geinstalleerd (Catalist 5.3) na eerst alle drivers verwijderd te hebben (drivercleaner pro) maar dat helpt niets. Ook de oude driver die op CD-rom staat geeft hetzelfde probleem. Bij de vorige kaart geen problemen (op het brakke geugen na dan)
WIe owie kan mij helpen
ps ben een redelijke noob
Sapphire 9800 PRO 128mb vanwege brak geheugen onstaat het volgende:
Allereerst heb ik weer de Zalmann VF700-Cu er op gezet, vervolgens in de kast,
alles aangesloten...werkt 3D niet meer!
Wat zijn de meldingen cq opvallende zaken in CCC:
Melding 1 geeft aan dat er niet of geen juiste OpenGLdriver is geinstalleerd om 3D weer te geven.
In CCC zie ik bij Smartgart dat AGP write op "off" staat,
AGP read: off
PCI Write: off
PCI read : off
Als ik dit handmatig wil wijzigen en de comp opnieuw op (moet) start, krijg ik eerst beeld, daarna een tijd zwart (30 sec) en dan weer beeld. Ik zie dan dat in CCC de zaken weer teruggezet zijn als hierboven genoemd.
Ik heb de laatste drivers geinstalleerd (Catalist 5.3) na eerst alle drivers verwijderd te hebben (drivercleaner pro) maar dat helpt niets. Ook de oude driver die op CD-rom staat geeft hetzelfde probleem. Bij de vorige kaart geen problemen (op het brakke geugen na dan)
WIe owie kan mij helpen
ps ben een redelijke noob