De foutmelding weet ik niet precies, maar hij heeft een fout op regel 18 die word veroorzaakt door D:/ en dan allerlei mappen..
Ik heb ook geprobeerd een array aan te maken en vervolgens nog een keer met de installatie van Windows F6 gedrukt. maar hij gaf bij het kiezen van de juiste driver van diskette weer een foutmelding.
Ik weet zeker dat ik de goede drivers heb (van moederbord cd en van asus website)
en ik heb verschillende diskettes gebruikt, dus dat is allebei goed.
Omdat hij naar D: verwijst, moet de cd-rom speler de fout geven lijkt mij?
Ik had nog een andere schijf erin zitten dus om zeker te weten dat hij die 2e schijf niet als D zou pakken, heb ik de stroom er vanaf gehaald. En nog steeds zorgt D:/ voor de fout.
Ik kan niet gewoon Windows installeren want hij ziet bij de Windows setup de schijf gewoon niet. Als ik de computer start en ik ga naar dat array gebeuren ziet die hem wel.
Kan een gekopieerde Windows voor de fout zorgen? Moet je perse een orginele hebben om die s-ata te installeren?

want dat lijkt me stug, ik heb 2 windows, de 1e en eentje met SP1 en SP2. moet goed zijn dus. Ik weet echt niet waar het aan ligt.
Hebben jullie ook weleens met een gekopieerde windows zo'n s-ata schijf weten te installeren?

via windows setup bedoel ik dan he, niet als extra schijf
Khad trouwens Asus ook al gebeld, en die zeiden dat ik het op de goede manier deed en dat het op die manier zou moeten werken. Hun wisten het dus niet en verwezen me door naar Asus in duitsland, maar die heb ik tot nu toe nog niet gebeld....
Alvast bedankt voor de reacties ! :-)
Mvg
Roeland
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 23-03-2005 14:06
]