World of Warcraft - installatie blijft haken

Pagina: 1
Acties:

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 23:45
hallo beste tweakers.. ik heb vandaag dus mn gewonnen WoW binnengekregen (prijsvraag @ radio538) maar de instalatie blijft gewoon vast zitten bij files.. de eerste paar keer wou hij helemaal nie starten maar naar 2 reboots werkte de instalatie eindelijk.
het probleem is nu dat hij blijft haken bij .mpq files.. eerst bij sound.mpq en na een paar keer opnieuw proberen blijft hij nu steken bij terrain.mpq ...

specs:
amd athlon xp 3000+
1024mb ram
160gb hdd
windows xp home edition (zonder service pack 2 ofzo)
dvd-rom speler

ik heb het cdtje meerdere keren schoongemaakt maar het haalt niks uit
iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? want het is zeer frustrerend..

*edit de gehele inhoud van de cd kopieren naar mn hdd en dan instaleren werkt ook niet.. dan blijft hij weer haken bij terrain.mpq

[ Voor 9% gewijzigd door blaatschaaap op 22-03-2005 15:35 ]

blaap

Verwijderd

Het klinkt als een beschadigde CD, maar het is vreemd dat 'ie bij het kopieeren na je HD wel gewoon doorgaat (ten minste, zo komt het over). Jje kan nog een paar dingen proberen. Probeer het spel eens vanuit een andere CD/DVD-ROM speler te installeren, eventueel over het netwerk.

Anders kan je de installatie gewoon door laten gaan. Misschien duurt het wel even (een paar uur), maar misschien dat 'ie op een bepaald punt door gaat. Zolang je geen error krijgt, moet het lukken.

• blaatschaaap
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:12:
Het klinkt als een beschadigde CD, maar het is vreemd dat 'ie bij het kopieeren na je HD wel gewoon doorgaat (ten minste, zo komt het over). Jje kan nog een paar dingen proberen. Probeer het spel eens vanuit een andere CD/DVD-ROM speler te installeren, eventueel over het netwerk.

Anders kan je de installatie gewoon door laten gaan. Misschien duurt het wel even (een paar uur), maar misschien dat 'ie op een bepaald punt door gaat. Zolang je geen error krijgt, moet het lukken.
idd van de cds kopieren gaat goed maar installen niet. nouja ik zal je suggestie proberen bedankt :D

blaap

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:01

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Toen het spel net uit was klaagden veel mensen over de trage installatie vanaf cd. Ikzelf installeerde vanaf de CE dvd en dat ging redelijk vlot, maar snelheidsprijzen zal het spel niet winnen.
Ik zou hem idd gewoon een tijdje laten staan. Brand of knippert het cd-lampje wel als hij "hangt"?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• blaatschaaap
mn hdd geeft geen activiteit ofzo en mn cd ook nie

blaap

• Bernd
  • Laatst online: 15-08-2022
Meer mensen hadden bij de release last van cd's die het niet deden/niet goed gelezen werden. beste advies lijkt mij om het een tijdje te laten staan, het installeren duurt namelijk sowiezo erg lang (half uur ofzo bij mij), of om zoals Terr zei, vanuit een andere drive te proberen.

Frogstar#2151

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 08:17

t3q

Say yes to teq

Gewoon laten installen. Die MPQ files gaan zeer traag. Ook al lijkt er geen activiteit te zien, het spel is zichzelf aan het installeren.

Duurde bij mij ook erg lang maar geduld is was een schone zaak.

Life goes as it goes.

Pagina: 1