Toon posts:

Matrox G400 Dual Head ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik van mede-tweakers hun evt. ervaringen met de G400 Dual Head 32 MB van matrox willen horen.

Ik sta namelijk op het punt een nieuwe PC aan te schaffen en ben wel geïnteresseerd in deze kaart, mede omdat ik veel 2D werk doe (office, programmeren, internet enz.; dual head komt ook goed van pas), hij komt aan een Vision Master Pro 450 19" te hangen.

Ik speel redelijk vaak CounterStrike, en wil eik weten hoe de 3D performance i.r.l. is; ik hoor vaker dat deze met de TNT2 te vergelijken is (maar geen TNT2 killer ofzo is).

Iemand ervaringen met deze kaart?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb deze kaart en ik kan zeggen dat ik elke game fatsoenlijk kan spelen.

Ook de dualhead functie is erg grappig.

Gewoon een aanrader deze kaart!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Inderdaad een aanrader. Let er alleen wel op dat de dualhead functies niet/nauwelijks onder win2k werken (totdat SP 1 uitkomt). Verder een geweldig kaartje (beeldkwaliteit)

Verwijderd

het werkt prima, ik ken verschillende mensen met zo`n ding

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

werkt perfect bij mij!

Laten we lekker link gaan doen...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb er ooit een stukkie over geschreven: http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=92
Kaj.

Verwijderd

Heb hem nu een half jaar.
Puik kaartje, 3D is ook nog best acceptabel.
Net als TNT2.
Maar ja, het is geen GeForce.

Verwijderd

..3D acceptable???

Die G400 presteert gewoon goed.
Draai hier alles in 1024 of hoger..perfect, niets te klagen.

BTw, de fps van de kaart is gerelateert aand de verticale refresh van je monitor (v-sync)
Dus als je v-sync refresh bjiv. 72hz = zie je nooit meer dan 72 fps als je een game speelt. Daarom word de v-cync ook uitgezet (de synchronisatie v-sync op je videokaart)
om de speed te kunnen meten. Als die dus 120 fps "scoort" is dat leuk, maar als je Refresh dat niet haalt zie je er weinig van terug. Met andere woorden, errug leuk allemaal die hype.

Geef maar een quality image kaart die ook nog eens zijn mannetje staat, en tot nu toe hebben we daarin niet zoveel keus. Helaas.

My 0.02cents, ron

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
TOP!

Goede 3d kwaliteit! niet zo snel als een tnt2 maar wel betere kwaliteit. De dualhead is helemaal perfect. Te gebruiken als 2de monitor uitgang of asl tv-out. Kijk er altijd dvdtjes mee op mijn tv en zonder schokken en gewoon perfect beeld.

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Ja, hier nog een tevreden gebruiker... ik was gelijk verslaafd aan die 2e monitor... en het beeld ziet er gewoon mooi uit.
Ik zie al vol verwachting uit naar de G800... :9
Pagina: 1