Toon posts:

[XP] Komt niet voorbij inlogscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met het opstarten met mijn computer.
Elke keer als ik hem aanzet start hij prima en komt dan bij het inlogscherm van windows, dan klik ik op mijn gebruiker en dan knalt hij eruit na ongeveer 10 sec, meestal net nadat het geluidje van het inloggen klinkt. Als ik dan een bios reset doe (batterij eruit) dan doet hij het weer prima en is hij stabiel als wat, dan kan ik er uren op gamen en programmeren.

maar ik moet nu dus standaar mijn bios resetten om op mijn pc te kunnen werken.

weet iemand mssn waar dit aan ligt of heeft dit ook al gehad ?
want ik kan met ook niet voorstelle dat zo'n bios reset nou zo super goed is voor de pc.

dit is een foto van de foutmelding die hij geeft: www.djlorenzo.nl/fout.JPG (sorry voor de grote foto)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 15:01 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heb je gechecked of idd opties zoals caching en shadowing in je BIOS uit staan?
En wat dacht je van een BIOS update?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
die opties kan ik niet vinden in mijn bios, ik heb een handleiding om te flashen opgezogd omdat ik het nog nooit gedaan heb. En mijn diskette aangesloten maar die werkt dus niet :S. moet ik percee flashe met een diskette of zou het ook kunnen met een usb stick ? en die als boot device instellen.
en mssn een domme vraag maar hoe start ik mijn pc in dos mode ?