[ervaringen] IBM Thinkpad R51

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornballer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-11-2024
De Laptopper biedt een IBM Thinkpad R51(klik mij) aan voor een goede prijs (helaas geen dvd brander maar dat kan er altijd nog (extern) bij als het echt noodzakelijk word)t.
Zou er zelf meer geheugen bij doen en een snellere hdd maar dan blijft hij betaalbaar. Een minder goed model bij Dell is zelfs duurder.
Grafisch stel ik niet zoveel eisen aan pc's (al helmaal niet bij 15" laptops), ik ben meer een console-gamer :).

Dus mijn vraag aan jullie, waarde tweakers: zou ik er verstandig aan doen om deze jongen in huis te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHMvP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-11-2024

JHMvP

Veritas logica est

Geweldig ding!
Wat mij betreft bestaan er geen betere dan IBM laptops. In de afgelopen 16 jaar heb ik er meer dan 60 gekocht en nog NOOIT beroep hoeven doen op garantie/helpdesks ed. Oerdegelijk sterk spul van ouderwetse IBM-kwaliteit. Ziet er nog mooi/strak/profi uit ook! :*)

AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:01

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Let erop dat de prijzen daar altijd exclusief BTW zijn he. Maar zelfs als je er nog 19% bijrekent valt de prijs nog best mee opzich. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog een thinkpad 380d

ding is niet stuk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornballer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-11-2024
--MeAngry-- schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:44:
Let erop dat de prijzen daar altijd exclusief BTW zijn he. Maar zelfs als je er nog 19% bijrekent valt de prijs nog best mee opzich. :)
Ja, wwet ik, maar zelfs met BTW is ie goedkoper dan de Dell die ik snel dezelfde config had gegeven.