Ik krijg mijn laptop niet op het domein ingelogd. Het domein is traicon.dmn en de gewone pc's die hier staan, loggen allemaal in via een usr/ pwd zoals je die client voor microsoft aanmelding op iedere win98 pc wel hebt. Standaard usr en pwd. In dit geval zijn beide identiek. Log ik in met een dergelijk usr/pwd combinatie, dan krijg ik een bericht dat het voor die account niet is toegestaan vanaf mijn locatie te loggen. Alleen vanaf die ene pc met die usr mag dat dan blijkbaar.
De pc's hebben bij netwerkinstellingen staan: aanmelden bij windows nt domein.
ik had graag mijn laptop ook aan dit domein toegevoegd maar heb geen flauw idee waar ik dat moet doen. er staat hier een ibm netfinity 3000 server die dat waarschijnlijk regelt maar daar kan ik verder niet inkomen. Iemand enig idee hoe dat mogelijk is voor mij met mijn laptop? nu moet ik namelijk telkens als ik iets nodig heb, dat per email verzenden naar mijn laptop, en dat is uiterst irritant...
De pc's hebben bij netwerkinstellingen staan: aanmelden bij windows nt domein.
ik had graag mijn laptop ook aan dit domein toegevoegd maar heb geen flauw idee waar ik dat moet doen. er staat hier een ibm netfinity 3000 server die dat waarschijnlijk regelt maar daar kan ik verder niet inkomen. Iemand enig idee hoe dat mogelijk is voor mij met mijn laptop? nu moet ik namelijk telkens als ik iets nodig heb, dat per email verzenden naar mijn laptop, en dat is uiterst irritant...