Ik heb een probleem met XML en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Het probleem is als volgt ik heb deze code in een html bestand gezet:
<html>
<body>
<xml
src="Klanten.xml"
id="xmldso"
async="false">
</xml>
<table
datasrc="#xmldso"
border="1">
<thead>
<th>Klant_ID</th>
<th>Klant_Naam</th>
<th>Product_ID</th>
<th>Product_Naam</th>
</thead>
<tr align="Center">
<td><span datafld="Klant_ID"></span></td>
<td><span datafld="Klant_Naam"></span></td>
</tr>
</table>
</body>
</html>
Hij maakt bij <thead> een aantal kopjes aan voor bovenaan mijn tabel. Klanten_ID, Klant_Naam, Product_ID en Product_Naam, maar Klant_ID en naam komen uit Klanten.xml. Product_ID en naam komen uit Producten.xml nu probeer ik om dit naast elkaar te krijgen. Maar hij ik krijg het niet voor elkaar om die producten uit Producten.xml te toveren en deze naast Klanten_ID en Naam te krijgen Je kan namelijk wel deze code nog een keer uitvoeren voor Product_ID en naam maar dan zet ie een tweede tabel onder Klanten_ID dat is niet de bedoeling
<html>
<body>
<xml
src="Klanten.xml"
id="xmldso"
async="false">
</xml>
<table
datasrc="#xmldso"
border="1">
<thead>
<th>Klant_ID</th>
<th>Klant_Naam</th>
<th>Product_ID</th>
<th>Product_Naam</th>
</thead>
<tr align="Center">
<td><span datafld="Klant_ID"></span></td>
<td><span datafld="Klant_Naam"></span></td>
</tr>
</table>
</body>
</html>
Hij maakt bij <thead> een aantal kopjes aan voor bovenaan mijn tabel. Klanten_ID, Klant_Naam, Product_ID en Product_Naam, maar Klant_ID en naam komen uit Klanten.xml. Product_ID en naam komen uit Producten.xml nu probeer ik om dit naast elkaar te krijgen. Maar hij ik krijg het niet voor elkaar om die producten uit Producten.xml te toveren en deze naast Klanten_ID en Naam te krijgen Je kan namelijk wel deze code nog een keer uitvoeren voor Product_ID en naam maar dan zet ie een tweede tabel onder Klanten_ID dat is niet de bedoeling