Toon posts:

Spellen in windowed mode draaien*

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik weet niet of het bestaat, maar ik zoek een programma waardoor je bvb spellen in windowed mode kan spelen.
want als ik soms zit te gamen is het handig om ondertussen te kunnen chatten.
(vraag niet wrm ik dat zou willen doen)
ik weet dat bij sommige spellen die optie al beschikbaar is, maar bij het spel GunBound niet...
en dat spel speel ik juist :D

weet iemand een naam van deze App?

thnx bij voorbaat

Verwijderd

Dit heeft in feite niets met Spielerij te maken, want spellen zijn niet de enige programma's die gebruik maken van OpenGL en Direct3D functies. Ik geef je topic daarom een schop richting SA.

Zelf denk ik dat het niet kan. Ik heb zelf ooit wel wat met OpenGL zitten programmeren, en de manier van het aanroepen van een fullscreen scherm is heel anders dan in windowed mode. Maarja, wie weet :)

-> Software Algemeen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine topic titel edit - 'Windowed Mode' vertelt niet zo veel over je vraag :)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:59

Cyphax

Moderator LNX
Je kunt het met Wine proberen... www.winehq.org
Die heeft daar wel instellingen voor... standaard is alles dan windows geloof ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Cyphax op 22-03-2005 14:43 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

meeste spellen hebben wel een command line parameter daarvoor
spel.exe -window
spel.exe -windowed
enz.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 22:18

Smarron

The bend

Misschien heel kort door de bocht, maar kun je in de eigenschappen van de shortcut van het spel niet kiezen om iets fullscreen, geminimaliseerd en ook windowed te openen? Heeft in feite niet per se met het spel te maken, maar volgens mij werkt het wel redelijk goed. In ieder geval wel met verschillende programma's.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22
Staat verdomd vaak gewoon tussen de instellingen van het spel.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
markvt schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:45:
meeste spellen hebben wel een command line parameter daarvoor
spel.exe -window
spel.exe -windowed
enz.
Met welke spellen werkt dit zo dan?

if broken it is, fix it you should

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Makkelijkste oplossing lijkt mij VMware. Heb je gewoon een virtuele PC voor je games; kun je dichtzetten / minimaliseren at will :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

The_Eagle schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:50:
Makkelijkste oplossing lijkt mij VMware. Heb je gewoon een virtuele PC voor je games; kun je dichtzetten / minimaliseren at will :)
De grafische kaart die binnen VMware wordt geinstalleerd is niet echt geschikt voor games ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Lekker voor je performance is dat.

Verwijderd

Bij CoD is het linkse Alt + Enter... Weet het toevallig omdat ik altijd in een venster speel.
Misschien is het bij alle games zo.. ff uitproberen ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

alt+enter is inderdaad een standaard Windows sneltoets; maar dan nog is het van het spel afhankelijk of dit geimplementeerd is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1