Op mijn PC, windows 2000 pro (up to date), staat een "kaal" icoontje (zoals linksboven in onderstaand screenshot) van Remote Administrator (radmin) waarvan ik geen idee heb hoe hij er op komt. Virusscanners (Antivir Guard en Housecall) en spywarescanners (SS&D, HijackThis) vinden niets geks.

Het About-venstertje geeft een hele rare licentie op het WWF
.
Ik heb allerlei verwijdertips op diverse fora, waaronder op www.radmin.com, gevolgd, maar die verwijzen steeds naar:
• het bestand r_server.exe dat niet op mijn PC te vinden is
• een map program files\radmin die al niet meer bestaat
. Dat was mijn eerste verwijderpoging die pas lukte in puur DOS, omdat het onder windows niet lukte.
• een Remote Admin service die ik niet heb
• inspecties met Process Explorer, die geen rare processen lijken op te leveren
Toch draait radmin nog steeds en krijg ik 'm niet weg. Als ik in het context-menu van het icoon klik op "Current connections" zijn dat er geen. De hint-message op het icoontje heeft mijn (statische) interne IP weer.
Iemand een briljant idee hoe ik dat gare ding toch wegkrijg?

Het About-venstertje geeft een hele rare licentie op het WWF
Ik heb allerlei verwijdertips op diverse fora, waaronder op www.radmin.com, gevolgd, maar die verwijzen steeds naar:
• het bestand r_server.exe dat niet op mijn PC te vinden is
• een map program files\radmin die al niet meer bestaat
• een Remote Admin service die ik niet heb
• inspecties met Process Explorer, die geen rare processen lijken op te leveren
Toch draait radmin nog steeds en krijg ik 'm niet weg. Als ik in het context-menu van het icoon klik op "Current connections" zijn dat er geen. De hint-message op het icoontje heeft mijn (statische) interne IP weer.
Iemand een briljant idee hoe ik dat gare ding toch wegkrijg?
Zo scherp als een voetbal!