Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Tungsten T nog steeds te leen, maar ik kan ´m nauwelijks fatsoenlijk gebruiken omdat de software verlopen is. Ik kan nergens een trial OS vinden.
Zijn er mogelijkheden om een linux gebaseerde OS erop te zetten, of een trial van een PalmSource OS?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

:s

Als jij een normale, PalmOS 5.0, erop hebt staan, dan kun je ALLES met je Palm doen waarvoor hij standaard bestemd is. De bijgeleverde applicaties die standaard in het OS, en dus standaard in het ROM staan, verlopen niet. Je moet dan niet hebben geklooid met Jackflash en Jacksprat, want als je programma's uit je ROM hebt gehaald en hebt verwisseld met 3rd party software die na 30 dagen afloopt, tja, dan ben je zelf niet zo slim bezig geweest.

Heb je al een harde reset geprobeerd? ( http://www.palmclub.nl/tips )

Dus: wat is er aan de hand? Ik zou overigens niet zo snel de schuld bij andere partijen leggen, want hier:

Tungsten T, bluetooth

bleek wel dat je zelf niet echt ver heb gezocht. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Stereotomy op 22-03-2005 14:30 ]

Alors.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

wellicht draait er een trial launcher applicatie (zlauncher ofzo) die verlopen is. Het OS kan niet verlopen.

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Topicstarter
Idd, ik heb een harde reset uitgevoerd en nu is alles weer in orde.
Stond waarschijnlij idd andere trial software op. Thanx _/-\o_