Toon posts:

[XP] mappen openen niet meer goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een bizar probleem. Ik heb de eigenschappen van mijn mappen zodanig verklooid dat ik ze niet meer goed open krijg. In een gewoon verkenner venster kun je via Tools > Folder Options onder het tabblad "File Types" aangeven wat een bepaald bestand moet doen wanneer het wordt aangeklikt. Nu staat er bij het bestandssoort "File Folder", onder de "Advanced" knop bij "Actions" alleen "find". Ik heb op een bepaald moment "find" geselecteerd waardoor nu bij een dubbelklik op een map de zoekfunctie van Windows zich opent. Ik heb geprobeerd zelf een werkend "open" commando toe te voegen maar zonder succes, met als extra nadeel dat Windows het ook niet toe laat dat ik "acties" weggooi of edit.
Op de een of andere manier moet ik achter het juiste commando komen om een map gewoon weer netjes in te laten openen. En ik moet een manier vinden om mijn kneuzenpogingen om het zelf te fixen weg te donderen.
Hopelijk heeft iemand hier suggesties, alvast bedankt!

Groet, TjerkJan

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ga naar:
extra -> mapopties -> bestandstypen.
Selecteer een mapje (bestandsmap/map) en klik op geavanceerd -> standaard :)
Het moet ook geen find zijn, maar explore :)

[ Voor 21% gewijzigd door Outerspace op 22-03-2005 12:14 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Bij "Folder" staat inderdaad "explore" nog netjes in het rijtje en die heb ik dus ook gewoon als "default" ingesteld. Maar bij "File Folder", wat de meeste mappen blijken te zijn, staat "explore" niet eens in het rijtje meer. Toch bedankt voor je reactie en hopelijk heb je of iemand anders nog een suggestie.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk eventjes in dit topic:
[rml][ WinXP] Mappen willen niet openen in verkenner[/rml] - hoe ongelovelijk het ook is, je bent nie de enige :)