Toon posts:

Reserveren Vergaderuimte en koffie in Outlook.

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten hoe ik een vergaderruimte kan reserveren en eventueel koffie en beamers. Ik heb dit forum al afgezocht de optie bestaat wel word er gezegd maar verder geen uitleg.
Verder kan ik op het web geen uitleg vinden.

Ik zou het graag zo willen hebben dat 1 persoon het beheer heeft. Dus uitnodigien moet accepteren, en elke medewerker een voorlopig planning kan doen waarna de beheerder het accepteerd.

Is dit mogelijk in Outook 2003 en met een Exchange 2003 server _/-\o_

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 11:32
Even zoeken naar Outlook en resource planning. Is genoeg over te vinden

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Op deze pagina (bij Slipstick) staat uitgelegd hoe je een 'scheduling resource' kan aanmaken...

Verwijderd

Topicstarter
Dit is nog niet wat ik wil. 1 gebruiker moet de volledige beheer hebben. en de gebruikers moeten de optie krijgen een voorstel te doen voor een tijd te plannen met beamer of wat anders.

Verwijderd

Ik meen ergens gezien te hebben dat je dan de vergaderruimtes moet opvoeren als persoon (dus met emailadres en de hele zwik) in Outlook en vervolgens iemand delegeren met alle rechten voor die ruimtes etc. De koffie en beamer kunnen dan in de text worden aangevraagd of je maakt een special form aan voor het plannen van vergaderruimtes.

Op die manier kunnen andere mensen de vergaderruimtes zien in de scheduling van hun afspraken. Die ene persoon zal dan namens de vergaderruimte accepteren of niet.

Details ken ik helaas niet, maar wilde dit toch even aan je meegeven.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 15:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je tip
Pagina: 1