Ik heb al geprobeerd te zoeken voor mijn vraag, maar het probleem is dat ik niet weet WAAROP ik moet zoeken. Ben al een paar dagen aan het kijken, maar ik kom geen stap verder. Vandaar dat ik het nu hier maar vraag, hopende dat jullie raad weten.
Ik ben met een website bezig en daarbij zou het volgende moeten gebeuren:
1. Gebruiker komt op mijn site
2. Wil wat te koop aanbieden
3. Krijgt een paar velden waar hij zn naam, object e.d. moet invullen en hij krijgt of creëert zelf een password, zodat hij dat object later nog kan aanpassen.
4. Zijn object komt in een database te staan.
5. Andere gebruiker komt op mijn site
6. Gaat naar de zoekfunctie.
7. Selecteert een aantal opties en klikt op zoek.
8. Krijgt netjes de resultaten te zien.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb 0,0 verstand van ASP e.d., dus wellicht is het het best om een kant en klaar programma te kopen ofzo.
In elk geval moet de gebruiker dus wat kunnen invoeren wat in een database komt, dat moet op te zoeken zijn en hij moet met een password toegang krijgen tot zn eigen objecten zodat hij die weer kan aanpassen.
Ik ben met een website bezig en daarbij zou het volgende moeten gebeuren:
1. Gebruiker komt op mijn site
2. Wil wat te koop aanbieden
3. Krijgt een paar velden waar hij zn naam, object e.d. moet invullen en hij krijgt of creëert zelf een password, zodat hij dat object later nog kan aanpassen.
4. Zijn object komt in een database te staan.
5. Andere gebruiker komt op mijn site
6. Gaat naar de zoekfunctie.
7. Selecteert een aantal opties en klikt op zoek.
8. Krijgt netjes de resultaten te zien.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb 0,0 verstand van ASP e.d., dus wellicht is het het best om een kant en klaar programma te kopen ofzo.
In elk geval moet de gebruiker dus wat kunnen invoeren wat in een database komt, dat moet op te zoeken zijn en hij moet met een password toegang krijgen tot zn eigen objecten zodat hij die weer kan aanpassen.