Toon posts:

door users aanpasbare en searchable database??

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geprobeerd te zoeken voor mijn vraag, maar het probleem is dat ik niet weet WAAROP ik moet zoeken. Ben al een paar dagen aan het kijken, maar ik kom geen stap verder. Vandaar dat ik het nu hier maar vraag, hopende dat jullie raad weten.
Ik ben met een website bezig en daarbij zou het volgende moeten gebeuren:

1. Gebruiker komt op mijn site
2. Wil wat te koop aanbieden
3. Krijgt een paar velden waar hij zn naam, object e.d. moet invullen en hij krijgt of creëert zelf een password, zodat hij dat object later nog kan aanpassen.
4. Zijn object komt in een database te staan.
5. Andere gebruiker komt op mijn site
6. Gaat naar de zoekfunctie.
7. Selecteert een aantal opties en klikt op zoek.
8. Krijgt netjes de resultaten te zien.

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb 0,0 verstand van ASP e.d., dus wellicht is het het best om een kant en klaar programma te kopen ofzo.
In elk geval moet de gebruiker dus wat kunnen invoeren wat in een database komt, dat moet op te zoeken zijn en hij moet met een password toegang krijgen tot zn eigen objecten zodat hij die weer kan aanpassen.

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

P&W gaat over zelf programmeren. Je geeft zelf al aan dat je geen verstand hebt van ASP, dus het zal je niet lukken om dit zelf te gaan maken. Misschien moet je eens kijken op beginnersweb, misschien hebben ze daar een leuk voorbeeld of kant-en-klaar programma voor je.

My personal website

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:18

TeeDee

CQB 241

Bekijk eens wat tutorial sites.

Steek woorden zijn: ASP, Databases, INSERT, SELECT, UPDATE.

Als je nog 0,0 verstand hebt van ASP(.net), dan zou ik het eerst eens rustiger aan doen, en de basics onder de knie krijgen.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

OZ-Gump schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:51:
P&W gaat over zelf programmeren. Je geeft zelf al aan dat je geen verstand hebt van ASP, dus het zal je niet lukken om dit zelf te gaan maken. Misschien moet je eens kijken op beginnersweb, misschien hebben ze daar een leuk voorbeeld of kant-en-klaar programma voor je.
Ik heb hier weinig op aan te vullen :) Als je nog geen programmeerkennis heb, doe je het beste om eerst de basics onder de knie te krijgen of iemand in te huren.

Op het Internet zijn voldoende tutorial sites te vinden; zoals www.aspalliance.com, www.4guysfromrolla.com en www.asp101.com. Ook legt www.w3schools.com de basis uit :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.