Toon posts:

Verwijderen compuserve mislukt, hoe toch weghalen*

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil compuserve 6.0 verwijderen omdat hij een blokkade vormt. als ik dit wil dat geeft ie aan dat ik versie 2000 moet hebben. verwijderen is onmogelijk nu. hoe ik overigens aan compuserve ben gekomen is mij een raadsel. ik werk met een laptop op windows xp.
wat nu te doen?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Staat het niet gewoon in de bij Start -> (Instellingen ->) configuratiescherm, item Software (Add/remove programs) ?

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:50:
Staat het niet gewoon in de bij Start -> (Instellingen ->) configuratiescherm, item Software (Add/remove programs) ?

Verwijderd

Topicstarter
diverse malen geprobeerd, juist vandaar uit de storing...

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Installeer 6.0 of 2000 nog eens. Haal hierna al die compuserve meuk eraf zoals hierboven (tot twee keer toe) is aangegeven.

Toen waren beige computers heel gewoon.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Compuserver is natuurlijk (en gelukkig ;) ) geen onderdeel van Windows, en daarom hoort dit topic niet echt thuis in Windows Operating Systems :) Ik ga jouw topic verplaatsen van Windows Operating Systems naar Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ga er maar even vanuit dat u een expert ben. heb gekeken op www.compuserve.nl en com maar kan daar niets op vinden om te down/up loaden om daarmee mogelijk het probleem te verhelpen.

zie ik dat juist of is er een alternatief ?
Pagina: 1