Toon posts:

ip adressen van msn contactpersonen

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om het ip-adres te achterhalen van de machines van online contactpersonen zonder ze ervoor te hoeven storen?

Door bestanden te uploaden en vervolgens netstat uit te voeren kan het adres achterhaalt worden maar dan moet de contactpersoon in kwestie wel antwoorden.
Wie weet een manier, topic, of andere mogelijkheden omtrent mijn vraag...

Met search ben ik niet verder gekomen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Door bestanden te uploaden en vervolgens netstat uit te voeren kan het adres achterhaalt worden maar dan moet de contactpersoon in kwestie wel antwoorden.
Dit is in principe de enige methode. Andere manieren zullen er vast wel zijn, maar neigen naar zaken die niet gewenst zijn op GoT :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-08 12:50
kan niet, behalve met bestanden etc.

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 16:15

Speeder

42 ;)

Ehm, ja. het is wel mogelijk. Ik gebruik zelf thuis een ander im-progje genaamd Miranda-im.
Dit progje laat veel meer details zien over je contacten. Maar waarom wil je de ip`s van je contacten weten?

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 14:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Ook Miranda geeft van MSN contacts geen IP adres hoor?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[search=msn ip adres contact] Dit is echt al heel vaak voorbijgekomen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.