Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Nog een poging.
Je kunt is proberen in de HTML of een CSS "tabstop = false" toe te voegen. Ik weet niet of dit een standaard HTML eigenschap is, maar die lijntjes komen er iig omheen omdat je dan met het toetsenbord de linkjes kan bereiken.
Werkt in IE ook zo hoor!
Edit:
Gaat denk ik niet werken, want het is geen standaard HTML. Dit werkte namelijk wel toen ik een skin voor Media Player heb gemaakt. Toen liep ik er ook tegenaan dat ik die gestippelde lijntjes lelijk vond.
Werkt in IE ook zo hoor!
Edit:
Gaat denk ik niet werken, want het is geen standaard HTML. Dit werkte namelijk wel toen ik een skin voor Media Player heb gemaakt. Toen liep ik er ook tegenaan dat ik die gestippelde lijntjes lelijk vond.
[ Voor 31% gewijzigd door riezebosch op 23-03-2005 12:25 ]
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Ik heb inderdaad wat met CSS zitten proberen (geen oplossing overigens).riezebosch schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:22:
Je kunt is proberen in de HTML of een CSS "tabstop = false" toe te voegen. Ik weet niet of dit een standaard HTML eigenschap is, maar die lijntjes komen er iig omheen omdat je dan met het toetsenbord de linkjes kan bereiken.
Edit:
Het is volgens mij inderdaad een probleem met het toetsenbord (althans acceptatie van toetsenbord invoer). Het vreemde is dat het kader pas verschijnt wanneer er met de muis op een link wordt geklikt.