Toon posts:

Meerdere PCI Videokaarten in 1 pc

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

als ik bewijs van spreken 3 PCI videokaarten in mijn pc zou plaatsen, zou het dan mogenlijk zijn deze gewoon in windows te besturen zonder dat dit ernstige problemen oplevert? of wat adviseren jullie mij hierover... Hierbij wil ik even zeggen dat ik weet dat het makkelijker is één pci kaart erin te zetten die 2 outputs heeft maar dat is nu even niet van toepassing...

M.v.g.

Jan

Verwijderd

omschrijf eens duidelijk wat je wilt bereiken.

Verwijderd

Het is bij wijze van spreken ;)
Maar dat moet gewoon kunnen, zoek eens op triple head. Daar vind je zat mensen die drie videokaarten in hun computer hebben zitten.

EDIT: Hij wil gewoon 3 videokaarten in 1 computer. Hij vraagt zich af of dat geen problemen met windows oplevert.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 10:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou het gaat erom dat we presentaties moeten gaan houden, die filmpjes en dergelijke vanaf één centraal punt worden "bestuurd". Vandaar mijn vraag van bijvoorbeeld 3 kaarten... 3 kaarten kunnen weer meerdere outputs hebben...

Dit zou verder via DirectX worden gedaan ;)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Het kan problemen opleveren, met bepaalde pci kaartjes. Ik weet niet precies welke, maar er zijn een aantal kaartjes (8mb dingetjes geloof ik) die niet als secundair willen lopen.

Roomba E5 te koop

Verwijderd

probeer het uit zou ik zeggen, open asjeblieft geen bij wijze van spreke topics hoor.

het valt me op dat je alleen maar zelf topics opent, gebruik ook eens de search, google en post eens in andere topics, dat mag ook hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:09:
probeer het uit zou ik zeggen, open asjeblieft geen bij wijze van spreke topics hoor.

het valt me op dat je alleen maar zelf topics opent, gebruik ook eens de search, google en post eens in andere topics, dat mag ook hoor ;)
als ik eerlijk mag zijn vind ik je aardig zeuren, ik heb al een tijd niks meer gepost, heb ik gewoon een vraag. Het valt mij op dat je gelijk als eerste begint te blaten over "bewijs van spreken"

sorry, ik mag nou eenmaal niet teveel informatie vrijgeven vanuit mijn stage.

Dus asjeblieft, doe gewoon rustig normaal en haal 3x adem.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:56

Outerspace

Admin General Chat
Waarom wil je eigenlijk 3 videokaarten hebben, en gebruik je niet een videokaart met meerdere uitgangen :? Is misschien wel goedkoper :)

maar goed kijk hier eens: Meerdere videokaarten
en hier: http://gathering.tweakers...ere+videokaarten#hitstart
en hier:
http://www.google.nl/sear...+videokaarten+in+pc&meta=

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 22-03-2005 10:26 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
outerspace schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:23:
Waarom wil je eigenlijk 3 videokaarten hebben, en gebruik je niet een videokaart met meerdere uitgangen :? Is misschien wel goedkoper :)

maar goed kijk hier eens: Meerdere videokaarten
en hier: http://gathering.tweakers...ere+videokaarten#hitstart
omdat alle opties natuurlijk open moeten blijven! het probleem is dat er verschillende schermen moeten worden aangesproken en dit zou kunnen oplopen tot 8 misschien? nou is het natuurlijk misschien niet mogenlijk voor de PC zelf maar dat is even nu geen kwestie... :)

Maar je idee is goed, ik zal het opnemen in mijn papierwerk..

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:56

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:25:
[...]

omdat alle opties natuurlijk open moeten blijven! het probleem is dat er verschillende schermen moeten worden aangesproken en dit zou kunnen oplopen tot 8 misschien? nou is het natuurlijk misschien niet mogenlijk voor de PC zelf maar dat is even nu geen kwestie... :)

Maar je idee is goed, ik zal het opnemen in mijn papierwerk..
Je hebt een matrox kaartje die 8 monitoren ondersteund :Y)

kijk hier maar eens tussen: http://matrox.com/mga/multidisplay/product_chart.cfm
en gebruik de producten eens als zoekterm in de pricewatch :)

Wauw, een sig!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-08 12:41

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Boven de 10 monitor kom je in de problmen met windows. 8)

http://www.realtimesoft.com/multimon/faq.asp#MaxMon

Je moet uiteraard wel pci kaarten nemen met een driver die meerdere monitors ondersteund. ATi, Nvidea,matros=redelijk OK, maar andere kaarten of verschillende merken door elkaar is vragen om lang en moeilijk tweaken,

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:19:
[...]

als ik eerlijk mag zijn vind ik je aardig zeuren, ik heb al een tijd niks meer gepost, heb ik gewoon een vraag. Het valt mij op dat je gelijk als eerste begint te blaten over "bewijs van spreken"

sorry, ik mag nou eenmaal niet teveel informatie vrijgeven vanuit mijn stage.

Dus asjeblieft, doe gewoon rustig normaal en haal 3x adem.
Kampoe1 heeft volledig gelijk. Het is hier geen helpdesk en deze vraag is vaak zat voorbij gekomen.

En dat jij niet teveel info mag vrijgeven hoort ons probleem niet te zijn. Als je een topic start, geef alle relevante info. Mag dat niet? Open dan geen topic :X

Kortom, doe zelf de moeite wat gerichter te zoeken en wees bovendien sociaal, als jij met jouw vragen hier terecht wilt en ons vraagt de moeite erin te steken, doe ook eens dezelfde moeite voor een ander....

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.