[WIN2Ksrv][TS] Inoculate it icm. terminal services problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-02 08:04

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
We hebben hier een Windows 2000 server met een AD staan die sinds gisteren in TS application-mode draait. Op de server zelf staat Inoculate IT Advanced 6.0.
Als we nu inloggen met een Thinclient dan start Inoculate IT gelijk nog een keer en gaat de CPU load van de server gelijk op 99% waardoor heel de boel vertraagt...

Iemand een mogelijke oplossing hiervoor? Ik heb het al opnieuw geinstalleerd maar dat mocht toch ook niet echt helpen..

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:43

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Uit de documentatie van onze Terminal Server:

Omdat de client een realtime monitor heeft en deze voor elke gebruiker gestart wordt wanneer er een sessie met de Terminal Server wordt opgezet kan de performance verstoord worden. Het client programma wordt uit de Run key van de registry gehaald om de performance te optimaliseren. Dit houdt niet in dat de anti virus Realtime monitor niet draait, want dat doet deze wel degelijk op de achtergrond, alleen de GUI wordt uitgeschakeld. Start de registry editor middels regedit en verwijder uit de key HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run de value Realtime Monitor.

B)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Wow, bedankt.. k ga het morgen eerst proberen!!!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:43

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Het enige "nadeel" (wat ik als voordeel zie) is dat je je het stuiterballetje alleen op de console ziet en niet als je als "gebruiker" ingelogd bent.....

(Kunnen ze ook niet in de instellingen zieken....)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Oh dat is alleen maar handig in deze situatie :)

Verwijderd

Mja, ik vind eigen initiatief en vooronderzoek een beetje matig. Daarnaast heeft dit niets te maken met Network Troubleshooting.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.