Ik ben al jaren bezig met het programmeren in Visual Basic ( vooral programmeren van windows apps ). Nu loop ik steeds vaker tegen de limitaties van VB aan en heb ik besloten over te gaan stappen naar VC++. Over de grondbeginselen van het programmeren mbv MFC kan ik weinig vinden op internet, zijn hier goede online tutorials voor ? Ik heb al een tijd geprogrammeerd in CPP/PHP, maar ik heb nog wel moeite met het maken van Windows apps... wat moet ik hier over weten ?
Wat zijn verder de voordelen van VCPP boven VB ? Bij vb kan ik bijvoorbeeld internet controls, winsock controls enz invoegen, is dit ook zo eenvoudig mogelijk met vc++ ?
Is het verder verstandig om over te stappen naar .net ? wat zijn de voordelen hiervan boven vc++ 6?
Wat zijn verder de voordelen van VCPP boven VB ? Bij vb kan ik bijvoorbeeld internet controls, winsock controls enz invoegen, is dit ook zo eenvoudig mogelijk met vc++ ?
Is het verder verstandig om over te stappen naar .net ? wat zijn de voordelen hiervan boven vc++ 6?
Just as Good