Toon posts:

PIXMA iP4000 cartridge navullen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het hele net afgesuft inclusief gathering.tweakers.net, maar ik ben er nog steeds niet achter of het mogelijk is om de cartridge van de PIXMA iP4000 na te vullen zijn. Het gaat om de volgende cartridges:

(zwart)
- BCI 3bk
- BCI 6bk

(kleur)
- BCI 6c
- BCI 6m
- BCI 6y

Ik hoor van iedereen super vette reacties over deze printer, en deze printer wil ik zeker hebben omdat je er ook heel goed cd mee kunt beprinten. Een kennis van me liet me een voorbeeldje zien, en het zag er echt goed en proffesioneel uit.

Natuurlijk is deze printer vrij nieuw, en kan het om die reden zijn dat er nog geen navul sets bestaan voor de hierboven genoemde cartridges. Weet iemand misschien of ze toevallig al wel bestaan, of dat ze mogelijk in de toekomst zullen verschijnen?

mzzl

Verwijderd

Topicstarter
ow, kijk nou toch is wat ik vind:

http://www.inkjetcartridges.com/canon-ink-BCI-6CC.html

het schijnt er dus al te zijn. Ik vraag me af of ze het hier in nederland ook al verkopen.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Vrijwel alle cartridges van Canon kan je simpel bijvullen. Deze zeker weten ook. In deze cartridges zit geen beveiliging of printkop ofzo, dus gewoon bijvullen en ermee werken. Universele navulpakketjes kan je wel vinden op internet.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Ook cartridges met goedkope inkt zijn een stuk goedkoper.

Het navullen werkt niet altijd lekker op de Canon vind ik persoonlijk.
Zeker de nep-cartridges zijn zo gemaakt dat je ze niet makkelijk na kan vullen.

Senile! Senile Oekaki