..en weer verlaat een tevreden klant het pand.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ik moet morgen een nieuw mobo kopen. Nog adviezen?
By the way: hoe post je die logo's in je post
Ga je konthaar vlechten ofzz
Jij bavianennegerin!
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
wuhahaha waar slaat dit eigenlijk op?
--------->slotje
ZWAAR
ga je moeder pesten en dacht je dat je nog advies van ons krijgt als je ons beledigd?
volgens mij is die psychtherapeut van jou een kerel
Kan iemand mij zeggen waar dit over gaat?
SLOTJUH!
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Kom maar naar beneden en sla je slag
BACKDRAFT!!!!!
Jaaaaa, en vertel eens:
Nou het was op een vakantie in Duitsland...
Op een camping en er liepen allemaal lekkere wijven, maar ik was niet zo lekker dus die meiden zagen mij niet staan en dus besloot ik om maar homo te worden omdat homos genetisch superieur zijn. En toen bleek er ook zo'n Duitser met en snorretje te zijn die heel vaak masturbeerde. En toen ik 's avonds langs zijn tent liep stond hij opeens achter me en gebood mij om hem te likken...
En zo is het gekomen....
.. nou en nu zit ik dus bij een psychiaterin die eigenlijk ook een vent is. Hier kwam ik pas achter toen het al telaat was. (het doet nog steeds pijn)
Oh ja, hij/zij vertelde dat bij Jerry Springer dus toen MOEST ik hem/haar wel slaan...
Backdraft, zijn er verder nog dingen die je met ons wilt delen?
Nee
Verwijderd
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's kut! zei de boer, en hij neukte een varken.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Daar gaan we weer: SLOTJE, SLOTJE, SLOTJE, SLOTJE, SLOTJE, SLOTJE, SLOTJE!
GA MAAR ERGENS ANDERS LOPEN ZIEKEN MAAR NIET OP GOT.
Soms weet ik het ook niet meer.........
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Verwijderd
Laten we hem gewoon negeren als hij niet gebanned wordt.
Denkt die sukkel ook nog dat we hem gaan helpen met zijn problemen he.
Oplossing voor jou buttdraft: ctrl+alt+zelfmoord
Deze topic slaat nergens op en gaat nergens over, maar iedereen gaat toch weer reageren...
Gewoon negeren die gozer...
Wat ben ik wel: IK heb een klote bui, mijn pc loopt als dikke stront, ik moet een nieuw mobo, ik weet niet welke ik moet kiezen. IK heb geld, een vriendin, een golf 115 pk TDI, een poes, en last but not least ik ben best aardig
Verwijderd
Ik kan me niet aan gedachte ontrekken dat jij als een soort Gestapo over het forum raast en zoekt naar fouten van andere tweakers, daar hebben we geloof ik mensen voor die dit forum runnenOp maandag 08 januari 2001 22:30 schreef TB het volgende:
Kan iemand mij zeggen waar dit over gaat?
SLOTJUH!
Verwijderd
eh fouten hij scheld on allemaal uit niet dat het mij wat doet maar dit is geen foutOp maandag 08 januari 2001 23:15 schreef KerStens het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan gedachte ontrekken dat jij als een soort Gestapo over het forum raast en zoekt naar fouten van andere tweakers, daar hebben we geloof ik mensen voor die dit forum runnen
Verwijderd
ik begrijp je reactie niet helemaal????Op maandag 08 januari 2001 23:18 schreef __ELD__ het volgende:
[..]
eh fouten hij scheld on allemaal uit niet dat het mij wat doet maar dit is geen fout
Verwijderd
dat was de betekenis je hebt in zekere zin wel gelijk maar vindt je het vreemd dat mensen zo reageren
Verwijderd
Natuurlijk is het meldpuntforum in het leven geroepen voor dit soort topics maar sommige mensen zie je daar wel erg vaak
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Juist, sommige mensen hangen hier rond met honderden posts die ze volgens mij grotendeels gehaald hebben door SLOTJE SLOTJE te roepen ... doe normaal en lever een nuttige bijdrage aan deze forum. Modjes genoeg nu die dat doenOp maandag 08 januari 2001 23:15 schreef KerStens het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan gedachte ontrekken dat jij als een soort Gestapo over het forum raast en zoekt naar fouten van andere tweakers, daar hebben we geloof ik mensen voor die dit forum runnen
KOETJUHHH BOEHHH!!!!
Verwijderd
Maar dat harses van Alexander steeds te zien vind ik ook niet zo bie hoor..
Verwijderd
ff proberen (topicwise) in juiste richting te trekken..
bomberman hoe bevalt die Aopen van je 'kben nieuwschierig naar dat bordje
Verwijderd
HAHAHA is je psychotherapeut 't enige lekkere wijf wat je kent?Op maandag 08 januari 2001 22:25 schreef Backdraft het volgende:
Ik heb advies nodig. Ik ga morgen mobo kopen en naar mijn psychotherapeut(lekker wijf)
Neukkansen van Backdraft : 0,0
Get a life stakker
Zeer goedOp dinsdag 09 januari 2001 01:16 schreef all_region_DVD het volgende:
bomberman hoe bevalt die Aopen van je 'kben nieuwschierig naar dat bordje
You can't have everything. Where would you put it?
Uncomfortable silence can be so loud...
Verwijderd
Wat betreft Backdraft;
Gewoon een uiting van frustatie... Hij werkt er toch aan? 'T is vast een advies van zjn zieleknijper om alles er gewoon 's uit te gooien.
Voel je je al opgelucht Backdraft? Wish you all the best !
Greetz,
Wild
Mhmmm, denk ut eigenlijk niet, als je dit in OTF flikt dan zat ie al na een stuk of 5 posts dicht...Op dinsdag 09 januari 2001 08:59 schreef cappie het volgende:
hee admins.. gooi d'r es een slotje op.. dit soort gescheld en gezeur hoort in het offtopic gedeelte van dit forum, niet bij Proc's en Mobo's
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Hier (regio Amersfoort) schijnt inmiddels de zon, hoe zit dat in Amsterdam?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Het heeft een vriendin en een poes????Op maandag 08 januari 2001 23:11 schreef Backdraft het volgende:
IK heb geld, een vriendin, een golf 115 pk TDI, een poes, en last but not least ik ben best aardig
Zie je, toch wel homo, alleen van de andere kant, dus LESBO!!!!
Verwijderd
Hier in Amsterdam schijnt de zon ookOp dinsdag 09 januari 2001 10:40 schreef Snuffel het volgende:
Ik vraag me af of we vandaag nog steeds de schurft krijgen...
Hier (regio Amersfoort) schijnt inmiddels de zon, hoe zit dat in Amsterdam?
Dit topic is gesloten.
![]()