Een aantal maanden geleden heb ik Mozilla Firefox geïnstalleerd, het functioneerde prima en ik was er zeer tevreden over. Tot vandaag, nu een site die ik zeer vaak bezoek cutenews (van cutephp.com) op de server heeft gegooid en dus een nieuw soort database heeft ingebouwd. Echter kan ik deze site nu niet goed meer bekijken, hij geeft hem niet goed weer? Iemand enig idee hoe dit komt? Ook het berichtenbalkje bovenin waarin alle bezoekers berichten kunnen plaatsen wordt niet goed weergegeven door firefox. Ik vraag me af deze gevallen aan firefox of aan de webmaster liggen?
Mijn belangrijkste vraag is echter de volgende. Naar aanleiding van deze probleempjes met firefox ben ik toch maar weer overgestapt naar internet explorer. Echter krijg ik deze nu op geen enkele manier meer als standaard browser, het hokje bij opties dat heet "automatisch controleren of internet explorer de standaard browser is" is aangevinkt maar toch krijg ie niet als standaard browser. Mijn vraag is daarom ook hoe krijg ik IE weer als standaard browser, ik denk dat het handmatig zal moeten. Maar jullie hebben er vast meer verstand van dan ik.
alvast bedankt
Mijn belangrijkste vraag is echter de volgende. Naar aanleiding van deze probleempjes met firefox ben ik toch maar weer overgestapt naar internet explorer. Echter krijg ik deze nu op geen enkele manier meer als standaard browser, het hokje bij opties dat heet "automatisch controleren of internet explorer de standaard browser is" is aangevinkt maar toch krijg ie niet als standaard browser. Mijn vraag is daarom ook hoe krijg ik IE weer als standaard browser, ik denk dat het handmatig zal moeten. Maar jullie hebben er vast meer verstand van dan ik.
alvast bedankt