Toon posts:

Americas army loopt in slow motion

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals in de titel al staat, mijn probleem is dat Americas army in slow motion gaat.
Het maakt niet uit op welke resolutie ik het spel zet, altijd na een paar minuten spelen springt hij
op slow motion voor 1 minuut ongeveer, daarna speelt hij weer een minuut of vijf en daarna weer slowmotion, heel frustrerend :'(

Ik speel het spel met versie 2.3.
Mijn systeem is
AMD 3000+ 64
512 intern
ATI m6 radeon 9600 Omega 2.6.05a
winxp sp2
60gb,

Wie heeft dit ook gehad of weet hier een oplossing voor.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Klinkt als een koelingsprobleem. Wat zijn je temperaturen?

Voel ook eens aan het koelblok van de grafische kaart en of de fans überhaupt wel draaien.

Verwijderd

Als dat niet het geval zou zijn, dan zou het spel altijd traag moeten lopen (Cool 'n Quiet mode) of zou het systeem zich netjes uitzetten. Dit lijkt mij zelf geen koelingsprobleem.

Ik twijfel een beetje aan je inzet. Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je zelf gezocht? Heb je dit bij meer spellen? Heb je je systeem gecontroleerd op virussen en spyware? Etc. Eigenlijk alles wat je in Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ had kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:14:
Als dat niet het geval zou zijn, dan zou het spel altijd traag moeten lopen (Cool 'n Quiet mode) of zou het systeem zich netjes uitzetten. Dit lijkt mij zelf geen koelingsprobleem.

Ik twijfel een beetje aan je inzet. Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je zelf gezocht? Heb je dit bij meer spellen? Heb je je systeem gecontroleerd op virussen en spyware? Etc. Eigenlijk alles wat je in Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ had kunnen vinden.
ja dit heb ik inderdaad gedaan, ik kan echt nergens ergens iets hierover vinden,
maar alle spellen kan ik draaien op meestal de volle resolutie, ik ondervind nergens problemen mee,
en mijn koeling draait wel hier is niks mee, mijn systeem is absoluut virusvrij en spyware vrij,
ik heb vanalles geprobeerd zoals formateren en opnieuw installeren, daarna spel instaleren, en weer hetzelfde, heb vanallerlei drivers geprobeerd, ik gebruik nu de omega drivers, heb de normale ati drivers ook gewoon geprobeerd, maar geen resultaat, opnieuw het hele spel gedownload en geinstalled, maar weer hetzelfde

Verwijderd

Heb je al gezocht op de officiele site en het bijbehorende forum? Misschien dat meer mensen met jouw hardware configuratie er last van hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:19:
Heb je al gezocht op de officiele site en het bijbehorende forum? Misschien dat meer mensen met jouw hardware configuratie er last van hebben.
ik heb gekeken op dit forum, en op het net zelf, en op het forum van aa.com,
maar het lijkt wel of ik de enige ben met dit probleem,
maar dat lijkt me niet,
dus ik vroeg me af of hier iemand was met een oplossing of ervaring

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens wat gevonden over dit probleem,
maar er lijkt geen oplossing voor

http://aaotracker.4player...ow%20motion&hilightuser=0

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je het probleem ook nog als je sommige hardware vervangt?
denk aan andere moederbord of videokaart.

[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 21-03-2005 22:33 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Zerora schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:30:
Heb je het probleem ook nog als je sommige hardware vervangt?
denk aan andere moederbord of videokaart.
dat gaat lastig worden
heb namelijk laptop
[rml][ Ervaringen] Acer Aspire 150x notebook Deel 2[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens ook een diag file geupload,
misschien kan iemand daar iets uit opmaken

http://home.wanadoo.nl/frank.dejong/DxDiag.txt

Verwijderd

Krijg de indruk dat je de VIA Hyperion drivers even opnieuw moet installeren,vanwege dit (uit je dxdiag.txt):
Name: VIA CPU to AGP2.0/AGP3.0 Controller
Device ID: PCI\VEN_1106&DEV_B188&SUBSYS_00000000&REV_00\3&61AAA01&0&08
Driver: C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\VIAAGP1.SYS, 5.01.0000.3441 (English), 12/27/2002 04:41:00, 26880 bytes

Name: VIA Standard Host Bridge
Device ID: PCI\VEN_1106&DEV_3188&SUBSYS_00000000&REV_01\3&61AAA01&0&00
Driver: n/a

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 06:23:
Krijg de indruk dat je de VIA Hyperion drivers even opnieuw moet installeren,vanwege dit (uit je dxdiag.txt):

[...]
ik heb hyperion weer opnieuw geinstalleerd,
en ik heb de test weer opnieuw uitgevoerd
http://home.wanadoo.nl/frank.dejong/DxDiag.txt
zou iemand nog weer even kunnen kijken
Pagina: 1