Ik heb hier afgelopen weekend mijn laptop 4x opnieuw geinstalleerd. Eerst vanwege problemen met kaspersky, nu vanwege problemen met mijn netwerklocaties. Deze loopt onherroepelijk iedere keer vast als ik het netwerk op wil. Anders computers zoeken en benaderen wil voor geen meter. Ik draai nu kaspersky personal 5.0.227 en zone alarm 5. nog iets...
Als ik nu een pc wil beanderen via mijn netwerklocaties gebeurt er gewoon niks. Hij loopt daar vast. De laptop niet, alleen mijn netwerklocaties. Hiervoor had ik exact dezelfde hardware configuratie, en toen was er niks mis. Alleen oudere versie van kaspersky gebruikte ik toen. Zonder beide programma's is het nog steeds geen beginnen aan.
Iemand enig idee hoe dit kan?
ik kan wel gewoon via die NIC (xircom pcmcia) op internet op mn laptop. Alleen mn interne netwerk doet het dus niet
heb al 2x opnieuw geinstalleerd etc. en heb geen flauw idee waar het nu aan ligt
Als ik nu een pc wil beanderen via mijn netwerklocaties gebeurt er gewoon niks. Hij loopt daar vast. De laptop niet, alleen mijn netwerklocaties. Hiervoor had ik exact dezelfde hardware configuratie, en toen was er niks mis. Alleen oudere versie van kaspersky gebruikte ik toen. Zonder beide programma's is het nog steeds geen beginnen aan.
Iemand enig idee hoe dit kan?
ik kan wel gewoon via die NIC (xircom pcmcia) op internet op mn laptop. Alleen mn interne netwerk doet het dus niet