[win2000pro] netwerk onbereikbaar vanaf laptop

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
Ik heb hier afgelopen weekend mijn laptop 4x opnieuw geinstalleerd. Eerst vanwege problemen met kaspersky, nu vanwege problemen met mijn netwerklocaties. Deze loopt onherroepelijk iedere keer vast als ik het netwerk op wil. Anders computers zoeken en benaderen wil voor geen meter. Ik draai nu kaspersky personal 5.0.227 en zone alarm 5. nog iets...

Als ik nu een pc wil beanderen via mijn netwerklocaties gebeurt er gewoon niks. Hij loopt daar vast. De laptop niet, alleen mijn netwerklocaties. Hiervoor had ik exact dezelfde hardware configuratie, en toen was er niks mis. Alleen oudere versie van kaspersky gebruikte ik toen. Zonder beide programma's is het nog steeds geen beginnen aan.

Iemand enig idee hoe dit kan?

ik kan wel gewoon via die NIC (xircom pcmcia) op internet op mn laptop. Alleen mn interne netwerk doet het dus niet :( heb al 2x opnieuw geinstalleerd etc. en heb geen flauw idee waar het nu aan ligt

• Zupp
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-05-2021
Misschien een domme vraag, maar kun je vanuit een gewone pc wel naar je laptop toe?

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
ik kan hem wel zien, als ik op computer zoek, ik kon er net ook in komen, zag mijn op de laptop gesharede d-schijf, maar daar had ik niet voldoende rechten voor zei hij toen

ik heb nu kaspersky personal eraf gegooid en hij loopt gladjes. Alleen: ik had net kaspersky ook al uitgezet, maar toen deed ie het dus nog niet.
kan kaspersky personal 5.0.227 dergelijk leed veroorzaken? anders gooi ik mn oude personal 4.5 er maar weer op...daar deed ie het prima mee.

[ Voor 46% gewijzigd door DeRooney op 21-03-2005 22:28 ]