Nieuwe canon cashback actie

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00
Ik geloof dat ik hier laats wat had gelezen over een nieuwe canon cashback actie. Ik heb nog gezocht met de search maar kon het zo snel niet meer vinden.

Als je nu een canon 20d of een 350d koot dan schijnt daar een kortings boekje bij te zitten. in dit boekje zitten kortings bonnen voor een hele zooi canon lenzen.
Helaas kunnen de mensen die al een camera hebben (waaronder ik) hier geen gebruik van maken aangezien ze geen kortings boekje hebben.

Ik zat net even te kijken op de site van deze actie http://www.canonextrapromotion.com/ Als je daar bij de Veelvuldig Gestelde Vragen gaat kijken dan staat er onderaan dit :

V. Waar tref ik mijn boekje met Canon vouchers aan?

A. Uw boekje met Canon vouchers treft u aan in de verpakkingsdoos van de EOS 20D of EOS 350D die u heeft gekocht. Is het boekje niet aanwezig of heeft u het boekje verloren, vul dan a.u.b. het onderstaande formulier in. Na ontvangst sturen wij u een boekje met Canon vouchers toe:

Nou dat heb ik dus maar gedaan, ik weet niet of dit gaat werken maar als ik het zo lees dan krijg ik nu gewoon een kortings boekje opgestuurd >:)
Misschien was het al langs gekomen maar ik kon het in iedergeval niet vinden. Oja de actie loopt tot 31-12-2005 dus mensen die later dit jaar een lens kopen kunnen ook nog mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Was ook al langsgekomen in het 20d topic, maar goed dat ie even separaat gemeld wordt!!

Geldt hierbij niet dat de serienummers van de 20d en 350 bodies die in aanmerking komen voor de cashbacks gekoppeld zijn aan de aanwezigheid van een dergelijk boekje?

Als je dus zo'n boekje los aanvraagt en je moet het serienummer invullen om in aanmerking te komen voor cashback dan kunnen ze bij Canon wellicht zien dat er iets niet klopt?

Of heb ik het verkeerd?

edit: er staat niets over mijn bovenstaande opmerking vermeld op de site, dus ik heb ook maar zo'n boekje aangevraagd....ben benieuwd!

[ Voor 25% gewijzigd door Dexter op 21-03-2005 22:34 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Zoals ik al aangaf weet ik niet of dit lukt, maar ik kan nergens de vraag voor een serie nummer van de gekochte 20d of 350d vinden. Om zo'n boekje naar je toegestuurd te krijgen hoef je alleen je adres op te geven.

Probeer maar eens om met die actie mee te doen door steeds op volgende te klikken, ze vragen alleen maar om een serie nummer van het gekochte product.
Ik hoop dat het wel gaat werken want ik wil nog steeds een canon 17-40 f4 L kopen. En met deze actie bespaar ik daar 100 euro op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:34
Altijd mooi meegenomen in ieder geval :)

Your Canon Extra voucher booklet will be posted to you today, please allow 10 days for delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zie neit helemaal waar ik die booklet kan bestellen :(
Zie het al direct bestellen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Micha op 21-03-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:34
Hier is het bonnenboekje vanmiddag binnengekomen :)
Werkt prima dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
Johnvh schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 19:06:
Hier is het bonnenboekje vanmiddag binnengekomen :)
Werkt prima dus ;)
Bij mij ook. Zo wordt die flitser (420ex) wel heel goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, je hoeft nergens een serial nummer oid in te vullen?

Anders bestel ik er ook een - als 300D bezitter - zo wordt de 17-40L en 70-200L erg aantrekkelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:44

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hoe lang duurde dat van dat bonnenboekje, dat je hem in huis had?

Er is ook nog een actie dat je 256 mb CF krijgt als je nu een 20d of 350 koopt, maar er zat niet zo'n stikker op de doos. Moet ik nog maar eens voor gaan bellen, want ik heb er wel recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Mmm heb hem nog niet, lekker is dat :-D
Nou probeer hem anders nog maar een keer aant e vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvdl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
Ik heb hem vandaag binnen gehad. ongeveer aangevraagd toen dit topic opende. Je hoeft alleen maar het serienummer en barcode van je nieuwe product op te sturen als je je cash back wil. Gaat dus prima werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb hem ook :) Die dingens komen trouwens helemaal uit ierland :X

[ Voor 61% gewijzigd door Micha op 02-04-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Cheque-boekje is hier vandaag ook binnengekomen. Netjes in enveloppie vanuit Ireland. Actie ziet er goed uit, en 100 euro terug voor een lens van zo'n 500-600 euro is toch netjes...nu alleen dat geld nog :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dexter op 01-04-2005 22:45 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Dexter schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:01:
Cheque-boekje is hier vandaag ook binnengekomen. Netjes in enveloppie vanuit Ireland. Actie ziet er goed uit, en 100 euro voor een lens van zo'n 500-600 euro is toch netjes...nu alleen dat geld nog :)
je bedoelt dat je 100 euro terugkrijgt ipv dat hij 100 euro kost mag ik hopen :P

Toch wel grappig dat Canon zo uitgebreid marketing doet met zulke cashback acties..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:23
ja, alleen staat de 70-200 f/2.8 er niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

@Simon, ik was inderdaad het woordje "terug" vergeten....ff toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Impry

Rallymedia.nl

Dit werkt zeker niet als je een serienummer van een 10D invoert? :P

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Om het boekje aan te vragen hoef je geen serie nummer in te geven.
Je kan hem gewoon aanvragen.

Daarna moet je wel een serienummer ingeven als je van een van de gekochte onderdelen geld terug wil hebben. Maar dat is alleen om te controleren waar het ondereel gekocht is. Deze actie geld namelijk alleen voor europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impry schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:25:
Dit werkt zeker niet als je een serienummer van een 10D invoert? :P
Heb het boekje ook al besteld, als 300D bezitter :Y) .Serienummers alleen voor lenzen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Impry

Rallymedia.nl

*gaat boekje bestellen :D *

Boekje is onderweg ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Impry op 02-04-2005 16:34 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Hier kan ik best moe om worden. Mijn moeder komt vandaag naar me toe, zegt ze je hebt nog niet al je post open gemaakt? Begreep er niet echt dus ik pak de post die ze bedoelde, is het het kortings boekje van canon. Heb ik hem afgelopen vrijdag al binnen gehad maar had mijn moeder hem bij het oud papier gedaan.

Zucht.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 08:29

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Ik kan op de site die wordt opgegeven nergens iets vinden over een formulier.

Waarschijnlijk hebben ze er al lucht van gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:53
Kabouterplop01 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:54:
Ik kan op de site die wordt opgegeven nergens iets vinden over een formulier.

Waarschijnlijk hebben ze er al lucht van gekregen :(
Ik zie anders gewoon dat formuliertje onderaan http://www.canonextrapromotion.com/faq.aspx staan. Jammer alleen dat ik een Nikon heb ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Zo, inmiddels is de 580EX besteld, nu nog het bonnetje terug en als het goed is 50 euro rijker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
offtopic:
[quote]_-= Erikje =-_ schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:34:
Zo, inmiddels is de 580EX besteld, nu nog het bonnetje terug en als het goed is 50 euro rijker....[/quote]
Nog een 580EX extra, volgens je sig heb je er al een of niet? En natuurlijk eerder ~€ 320 armer... :+

Mijn boekje is er ook alweer enkele weken, maar het geld voor fotospullen nog niet, eerst een fiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
mjah, inderdaad, 50 euro minder arm :P en ik heb em alvast in m'n sig gezet, 2 580's is wat veel van het goede voorlopig
Mjah, ik heb gisteren m'n eerste echte loon gehad dus vandaar :)

[ Voor 26% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 23-04-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 16:25
hier al iemand die een cashback met een usa product en een nl bon heeft gedaan en al wat op zijn rekening heeft gezien van canon?
zou wel fijn zijn namelijk omdat ik zo een 70-200 f 4 usa in een nl winkel ga halen...

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
ik zal je op de hoogste houden, ik heb nl een 580ex (e) besteld :) dus dat zal wel een niet Europese uitvoering zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 24-04-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
_-= Erikje =-_ schreef op zondag 24 april 2005 @ 12:03:
ik zal je op de hoogste houden, ik heb nl een 580ex (e) besteld :) dus dat zal wel een niet Europese uitvoering zijn.
Zeker bij Konijnenberg gehaald :P Ik heb eens nagevraagd wat die (E) precies betekent (voor een Canon Powershot A85 toendertijd). Het bleek dat de camera afkomstig was uit de UK (dus niet de USA), en daarom geleverd werd met Engelstalige handleiding, maar wel met Canon Europe garantie (dus ook via Canon Nederland). Omdat de UK ook meedoet aan de cashback actie, lijkt het me dat je het geld gewoon terug zal krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik wil nog even terugkomen op mijn post van gisteren. Volgens Konijnenberg zijn de bonnen toch niet geldig voor de met (E) gemarkeerde producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
nee, hij was bij de kamera-express 4 euro goedkoper door de hoge verzendkosten van Konijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:44

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Naast de actie met de kortingsbonnen op al dat mooie glas van Canon, is er ook nog een tweede actie. Als je je op de imagegateway registreert dan krijg je 256 mb compact flash van Sandisk cadeau. Ik had mijn camera in maart (toen de actie begon) gekocht, zonder een actie-sticker.

Een telefoontje naar cannon en een paar dagen later kreeg ik de actie sticker alsnog per post binnen, heel netjes. Helemaal netjes was het feit dat, nadat ik mij had aangemeld, ik weer een paar dagen later al de 256 mb kaart ontving. Voor een 20d niet zo heel veel opslag, maar dat kan net dat extra beetje zijn dat je nog een paar mooie foto's kan maken.

Deze actie is overigens geldig voor zowel 20d als 350d bezitters. Als er dus geen stikker op je doos zit....ahum, dan zou ik dus gewoon even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y) Geld is binnen. 100 euro terug van een 17-40L! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
hier is ook geld binnen!
1 x 100 euro van een knijn 17-40 (schijnt canadees te zijn..?)
1 x 100 euro van een usa in NL gekochte 70-200
dus volgens mij zullen ze niet heel erg moeilijk doen of het nou USA of EU spul is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Waar heb je die 70-200 'usa' gekocht als ik vragen mag?

[ Voor 13% gewijzigd door SuperKneus op 10-06-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
die kwam bij een combi zaak vandaan, dus wel een NL winkel + bon maar omdat ik over de cashback begon zeiden ze wel dat het een USA lens was.
uiteindelijk toch wel fijn want nu heeft hij me maar 415 euro gekost omdat ik nog iets tegoed had van die zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er een van digitalstreet, 70-200 L4

afgelopen week de cash terug gehad, mooi lensje voor 507euro!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 18:43 ]

Pagina: 1