Toon posts:

problemen installatie HP PSC1315

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds twee weken in het bezit van deze simpele HP printer. Ik heb toch al vaker printers van HP geinstalleerd en nooit problemen. Deze daarintegen:

Ik heb nu al zeker 10 x de software geinstalleerd en krijg keer op keer deze foutmelding:

Onherstelbare fout bij installatie

Internal error 2203. C\Windows\Installer\876a.msi, -2147287008

Ga naar http://www.hp.com/support voor informatie over probleemoplossing bij "Fatale fout" en "MSI.creativeprojecttemplates

Het verschilt per keer bij hoeveel procent de foutmelding komt. Ook staat er elke keer een verwijzing in de laatste zin achter MSI. Bij dit voorbeeld toevallig creativeprojecttemplates. Natuurlijk heb ik eerst HP gebeld. Hier heb ik inmiddels 1,5 uu mee aan de telefoon gehangen en niets wijzer geworden. Samen met de helpdesk verschillende opties doorgelopen maar niks helpt. Wat heb ik al gedaan:

-geinstalleerd onder de administrator
-alle lopende processen uitgeschakeld (virusscanner, internet etc)
-geinstalleerd vanaf de harde schijf
-nieuwste versie software van HP gedownload
-windows update uitgevoerd

Maar elke keer dezelfde foutmelding ontvangen.

Het is voor een desktop met XP pro

Weet iemand een oplossing?

edit:
Heb de printer probleemloos kunnen installeren op mn laptop

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 21:49 ]

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:46
- heb je al geprobeerd een nieuwe versie op de HP website op te halen?
- heb je het al op een andere pc geprobeerd? die melding komt nl. vaak naar voren als er iets in Windows niet in de haak is..

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 23:00
Heb je een andere pc geprobeerd? Want het lijkt mij eerder een configuratiefout dan iets aan de installatie. Bij mij loopt de installatie van de PSC1315 altijd probleemloos.

Verwijderd

Topicstarter
Expecho schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:45:
- heb je al geprobeerd een nieuwe versie op de HP website op te halen?
- heb je het al op een andere pc geprobeerd? die melding komt nl. vaak naar voren als er iets in Windows niet in de haak is..
Ja ik heb de nieuwste versie van hp gedownload (stond in mn post) en ondertussen heb ik hem vlekkeloos kunnen installeren op mn laptop.

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:46
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:47:
[...]

Ja ik heb de nieuwste versie van hp gedownload (stond in mn post) en ondertussen heb ik hem vlekkeloos kunnen installeren op mn laptop.
Kan je geen drivers via de Windows Update binnenhalen? dan omzeil je de setup..

[ Voor 12% gewijzigd door Expecho op 21-03-2005 22:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet specifiek om de drivers. Krijg namelijk wel de printer aan de gang maar meer om de bijbehorende software van HP die gebruikt wordt voor het scannen e.d.

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Klinkt als een rotte WinXP installatie. Mss moet je es gaan denken aan herinstallen. ;)

SysSpec

Verwijderd

Topicstarter
tja als dat de enige optie is... Maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten :|

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 20:51
Aangezien hier enkele mensen zijn die de PSC1315 in hun bezit hebben stel ik hier mijn vraag:
Ik krijg bij al mijn scans rood groen blauwe lijnen over de afbeelding. Dit gebeurt op elke resolutie. Bij zwartwit scans is er _niets_ te zien qua vreemde lijnen.
voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://www.kingfisher.demon.nl/Afbeelding.jpg
Soms treed het nog meer op dan bij bovenstaande afbeelding! In een hoge resolutie scannen en dan verkleinen helpt ook niet.

Is mijn scanner kapot/verkeerd gekalibreerd of heeft iedereen die strepen over scans en is het dus een slechte scanner?

Alvast bedankt!
Pagina: 1