Sinds twee weken in het bezit van deze simpele HP printer. Ik heb toch al vaker printers van HP geinstalleerd en nooit problemen. Deze daarintegen:
Ik heb nu al zeker 10 x de software geinstalleerd en krijg keer op keer deze foutmelding:
Onherstelbare fout bij installatie
Internal error 2203. C\Windows\Installer\876a.msi, -2147287008
Ga naar http://www.hp.com/support voor informatie over probleemoplossing bij "Fatale fout" en "MSI.creativeprojecttemplates
Het verschilt per keer bij hoeveel procent de foutmelding komt. Ook staat er elke keer een verwijzing in de laatste zin achter MSI. Bij dit voorbeeld toevallig creativeprojecttemplates. Natuurlijk heb ik eerst HP gebeld. Hier heb ik inmiddels 1,5 uu mee aan de telefoon gehangen en niets wijzer geworden. Samen met de helpdesk verschillende opties doorgelopen maar niks helpt. Wat heb ik al gedaan:
-geinstalleerd onder de administrator
-alle lopende processen uitgeschakeld (virusscanner, internet etc)
-geinstalleerd vanaf de harde schijf
-nieuwste versie software van HP gedownload
-windows update uitgevoerd
Maar elke keer dezelfde foutmelding ontvangen.
Het is voor een desktop met XP pro
Weet iemand een oplossing?
edit:
Heb de printer probleemloos kunnen installeren op mn laptop
Ik heb nu al zeker 10 x de software geinstalleerd en krijg keer op keer deze foutmelding:
Onherstelbare fout bij installatie
Internal error 2203. C\Windows\Installer\876a.msi, -2147287008
Ga naar http://www.hp.com/support voor informatie over probleemoplossing bij "Fatale fout" en "MSI.creativeprojecttemplates
Het verschilt per keer bij hoeveel procent de foutmelding komt. Ook staat er elke keer een verwijzing in de laatste zin achter MSI. Bij dit voorbeeld toevallig creativeprojecttemplates. Natuurlijk heb ik eerst HP gebeld. Hier heb ik inmiddels 1,5 uu mee aan de telefoon gehangen en niets wijzer geworden. Samen met de helpdesk verschillende opties doorgelopen maar niks helpt. Wat heb ik al gedaan:
-geinstalleerd onder de administrator
-alle lopende processen uitgeschakeld (virusscanner, internet etc)
-geinstalleerd vanaf de harde schijf
-nieuwste versie software van HP gedownload
-windows update uitgevoerd
Maar elke keer dezelfde foutmelding ontvangen.
Het is voor een desktop met XP pro
Weet iemand een oplossing?
edit:
Heb de printer probleemloos kunnen installeren op mn laptop
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 21:49 ]