Toon posts:

Fuser probleem HP LaserJet 4050

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP LaserJet 4050 printer met een fuser-probleem. Het zgn. fuser foil sleeve is aan één kant defect, waardoor de toner niet gefused wordt. Als ik de folie omdraai verplaatst het probleem zich naar de andere kant. Probleem is dat deze fuser foils niet los te verkrijgen zijn, heeft iemand een vergelijkbaar probleem gehad en daarvoor misschien een oplossing gevonden?

BVD. Risof

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ik heb een paar jaar geleden wel bij een bedrijf gewerkt waar fusers gerepareerd werden en daar hadden we dat spul wel liggen maar dat is idd niet te krijgen met een afname van minder dan 100 stuks. Ik zou gewoon een maintenance kit nemen en de fuser vervangen, of een losse fuser halen mocht je die ergens kunnen vinden.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Topicstarter
Het vervelende is dat ik dan heel veel geld kwijt ben. In Duitsland kan ik wel een losse fuser foil sleeve" bestellen, maar dat gaat me ook bijna 40 euro kosten, zucht...

Iemand enig idee of dit soort spullen in Nederland te verkrijgen zijn?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Ze verkopen in Nederland bijna alleen maar de complete sets, die zijn vele malen duurder.
Dus zo gek is die 40 euro nog niet eens. =)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een foil kunnen bestellen bij Service Parts International B.V. in Kerkdriel. Iemand die nog met een LaserJet 4000, 4050 of 4100 probleem zit: post het hieronder, ik weet er intussen (bijna) alles van.

Verwijderd

Hoe vervang je zo'n sleeve? Ik kan ze wel bestellen maar ikh eb geen idee hoe je zo'n ding moet vervangen. Al even op het net rondgekeken voor een goede howto, maar niks kunnen vinden.

edit:
Het gaat om een HP Laserjet 4100

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 12:00 ]

Pagina: 1