Ik probeerde laatst bij mijn grootmoeder Windows XP even opnieuw te installeren want ik kwam er achter dat de virus scanner het 6 maanden niet heb gedaan het de PC was zeer sloom.
De PC had 1 HD met 2 parties, ik heb die parties met de windows installie CD verwijderd en een nieuwe NTFS partie gemaakt.
Daarna heb ik de setup verder gedaan en op ben even wat drinken gaan halen en TV gaan kijken (PC is langzaam) als ik dan terug kom zie ik een zwart scherm met
ik heb dit al een paar keer geprobeerd (met NTFS, FAT32, snel, langzaam) maar telkens het zelfde resultaat.
kan iemand mij hiermee helpen?
mvg DM
De PC had 1 HD met 2 parties, ik heb die parties met de windows installie CD verwijderd en een nieuwe NTFS partie gemaakt.
Daarna heb ik de setup verder gedaan en op ben even wat drinken gaan halen en TV gaan kijken (PC is langzaam) als ik dan terug kom zie ik een zwart scherm met
als ik dan de PC opnieuw opstart krijg ik een "NTLDR ontbreekt" fout en kan ik verder niks meer doen.Could't open drive multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)
ik heb dit al een paar keer geprobeerd (met NTFS, FAT32, snel, langzaam) maar telkens het zelfde resultaat.
kan iemand mij hiermee helpen?
mvg DM