Toon posts:

Ares problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nou een probleem, ik heb pas geleden de site van Ares bezocht. En daar de nieuwste gedownload (denk ik). Daarvoor had ik geloof ik een andere versie , maar dat wist ik niet zeker. Maar toch had ik het gedownload. En ik heb het geïnstalleerd, en nu bij het downloaden. Gaat het vaak langzaam, en bijna nooit download ie. Ik had vaak iets van 30 dingen aangeklikt om gedownload te worden, maar geen een daarvan downloadde , zelfs niet na een lange tijd. Dat vind ik raar, omdat vroeger altijd goed en snel downloadde. Maar ik heb dan nu nog een probleem. Bij gelijktijdige downloads kan ik alleen maar : 15 invullen, en niet 0 (0=geen limiet). Ik heb het al een paar keer uninstalled en opnieuw geinstalleerd en aan mijn firewall ligt het niet.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

eeuuuh okee :? 8)7

ik denk dat je Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart eens even goed moet gaan doornemen; dit is wel een extreem vaag verhaal... kun je je voorstellen dat niemand hier wat van snapt?

Je mag het nog eens proberen, formuleer je probleem opnieuw (duidelijk!!) en vertel wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd.

Dit topic is gesloten.