A8N SLI & Maxtor 6B160M0

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:36
Was voor iemand bezig met de A8N-SLI non deluxe, maar heb echt een probleem :(.
Het gaat om de harde schijf een Maxtor 6B160M0 s-ata deze zit verbonden met de southbrdige.
Hij draaide zaterdag nog prima, maar deed heel even vreemd. Dacht niks aan de hand kan wel aan de drivers liggen. Daarna draaide die zondag weer goed, zondag middag deed ie nog vreemder. Harddisk wordt tijdens een COLD boot wel herkend, en werkt prima. Maar eens je in windows of in powermax komt zie je alleen nog het lampje branden van de harddisk.
Goed nu zit ik zelf met probleem er zijn twee mogelijkheden de harde schijf of het moederboard :(. Dus ik zit te denken boot eff met een knoppix-cdtje en kijk hoe die het doet :?
Had toen die goed draaide eff 3dmark gedraaid en draaide prima, sisoft mem, cpu etc perfect :).
Heb nu bios 1003 er op staan de allerlaatste :), maar houd het probleem.
Heb ook al andere kabels, stekkers geprobeerd maakte nix uit. Probleeem bleef het zelfde.
Verschillende poorten ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ / Beleid » Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat?
Scroll daar eens een beetje naar beneden richting "Compatibiliteit" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
BalusC schreef op maandag 21 maart 2005 @ 20:05:
OM FAQ / Beleid » Mijn schijfconfiguratie is brak, hoe komt dat?
Scroll daar eens een beetje naar beneden richting "Compatibiliteit" :)
Ej bedankt, mogen ze wel wat beter bekendbaar maken. Man staat ook nergens in een topic van A8N of zo :(. Je mag van mij promotie krijgen :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Mocht toch niet helpen, helaas heb de harddisk maar teruggestuurd en zie dan wel verder :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Na het lezen van deze en andere threads heb ik mijn Maxtor (nog ingepakt :P ) ingeleverd bij Informatique, hoefde daar weinig uit te leggen, ze waren al op de hoogte van dit probleem. Firmware brandt ik mijn vingers niet aan, een HD moet gewoon gelijk goed werken, klaar! :( Ik wilde weer eens een Maxtor proberen, nadat enkele jaren geleden twee HD's achter elkaar kapot gingen... ben er gelijk ook wel weer helemaal van genezen, nooit meer een Maxtor voor mij :( .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"