Draadloos Medion toetsenbord en muis.

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Even een simpele vraag voor de mensen die een Draadloos medion toetsenbord + muis hebben.

Wat voor een kleur heeft het lampje van de ontvanger als de pc aan staat en eventueel als de pc uit is.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

rood als je niks doet. pc uit is hier ook lampje uit geloof ik

is gare set trouwens. weet niet precies welke je hebt maar wat hier ligt is de benaming draadloos eigenlijk niet waard. en die muis kan je niet eventjes verplaatsen of je hebt beide knoppen aan de zijkant 10 keer ingedrukt

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Pixal schreef op maandag 21 maart 2005 @ 20:54:
rood als je niks doet. pc uit is hier ook lampje uit geloof ik

is gare set trouwens. weet niet precies welke je hebt maar wat hier ligt is de benaming draadloos eigenlijk niet waard. en die muis kan je niet eventjes verplaatsen of je hebt beide knoppen aan de zijkant 10 keer ingedrukt
Je kan die knoppen gewoon uitzetten. :?

Senile! Senile Oekaki

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:13
Ik heb hier de MD 40287 van Medion. In de ontvanger zit een 2 kleuren led. Deze brand oranje als je niks doet, knipert rood/oranje als je de muis beweegt en groen/oranje als je typt.

Afbeeldingslocatie: http://images.speurders.nl/images/18/1888/1888938_1_detail.jpg

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

jah, dat is em

en sommige mensen toch maar zeuren dat ze rsi hebben :D

tis en blijft een beetje gaar werken, we hebben het in de huiskamer neergelegd, ik heb de optische 2knops muis van logitech weggeschoven maar ook weer heel snel teruggepakt.. dat werkt gewoon 10 keer fijner en lichter.. het bereik van dit setje is net aan 50 cm ofzo en hij gaat zwaarder dan een muis waar een kabel aan zit, is weinig voordeel bereikt denk ik

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Ja dat is hem inderdaad,bedankt dat je even door gaf welke kleuren wanneer te zien zijn.
Ik dacht dat groen hoorde te branden als hij aan stond,vandaar deze vraag.
Ik weet genoeg nogmaals bedankt. :)
Pagina: 1