Toon posts:

Gezocht: partner(s) voor aankoop Dell 2405FPW 24-inch TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Ad,

Voor onderstaande vraag wil ik een draad openen:
Ik wil graag een Dell 2405FPW TFT-scherm aanschaffen. Dell heeft daarop een actie: de tweede voor de halve prijs. Twee voor mij alleen is nogal overdreven, dus ik zoek iemand (liefst in de buurt) die er ook een zoekt, zodat we samen kunnen bestellen en elk 25% korting krijgen.
Het idee is dan dat mensen die hetzelfde willen hier een reactie geven en dat op die manier koppels zich kunnen vormen.

Uiteraard is er al het Ervaringen met 20-inch TFT-schermen-topic, maar om dit soort acties in die draad te organiseren lijkt me niet erg handig: het is lastig om tussen de bergen reacties die in die draad staan iemand te vinden die er serieus een wil kopen, en daarnaast is dit niet het oorspronkelijke idee van die draad.

Mijn vraag aan jullie dus: waar moet ik hiervoor een topic openen? Moet dat verder nog aan bijzondere eisen voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
is dat niet meer iets voor inkoopacties.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

AMD_er schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:59:
is dat niet meer iets voor inkoopacties.net?
Het is geen inkoopactie, toch? Het is het koppelen van 2 mensen. De koop gebeurd vervolgens gewoon in een winkel, zonder tussenpersoon.

Verder kan ik niet oordelen of dit op GoT past, dat laat ik aan een collega over. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
mOrPhie schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:02:
[...]

Het is geen inkoopactie, toch? Het is het koppelen van 2 mensen. De koop gebeurd vervolgens gewoon in een winkel, zonder tussenpersoon.

Verder kan ik niet oordelen of dit op GoT past, dat laat ik aan een collega over. :)
bedoel meer van, als er nog meer mensen belang bij hebben! vandaar de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Toch is dit dan een inkoopactie. De schermen worden op één adres bezorgd en door één persoon betaald terwijl in werkelijkheid er twee kopers zijn. Of het nu om 2 of om 232 kopers gaat doet er niet toe.

Overigens is het een interessante aanbieding en het zou jammer zijn als dit niet kan worden toegestaan op grond van de regels.

Ik lust er wel twee.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Guardian Angel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:06:
Toch is dit dan een inkoopactie. De schermen worden op één adres bezorgd en door één persoon betaald terwijl in werkelijkheid er twee kopers zijn. Of het nu om 2 of om 232 kopers gaat doet er niet toe.
Inderdaad. Daar heb je gelijk in. Het is dell en het wordt dus niet via een winkel verkocht. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus? Word ik bij deze doorverwezen naar inkoopacties.net? Die site lijkt me niet uitermate geschikt voor dit doel: dan moet ik organisator worden van een 'inkoopactie', terwijl ik eigenlijk alleen maar voor twee mensen (ik en één ander) wil bestellen. Het was niet mijn bedoeling om ook voor anderen een partner te regelen, alleen om een verzamelplaats te creëren waar men dat zelf kan doen. Daarvoor is een forum toch meer geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:55

SmartDoDo

Woeptiedoe

Werving e.d. zijn niet de bedoeling op GoT. Als je iemand zoekt voor een 2e scherm dan zou je kunnen overwegen het in je signature op te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 23:17

Pelle

🚴‍♂️

Inderdaad, of het nou in het groot of in het klein gebeurd, GoT is hier niet voor bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:14:
Het was niet mijn bedoeling om ook voor anderen een partner te regelen, alleen om een verzamelplaats te creëren waar men dat zelf kan doen. Daarvoor is een forum toch meer geschikt.
Maar niet voor bedoeld.... helaas.

Kan de aanbieding trouwens niet vinden.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

SmartDoDo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:22:
Werving e.d. zijn niet de bedoeling op GoT. Als je iemand zoekt voor een 2e scherm dan zou je kunnen overwegen het in je signature op te nemen :)
Gezien mijn ervaringen met de policy, de wenselijkheid van de opmerkingen en de kleinschaligheid denk ik dat een signature veruit de beste oplossing is.
Dat of een topic openen in de Crewfora :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi OdeGroot, voor dit soort dingen mag je op GoT geen topic openen, zelfs al gaat het om iets heel kleinschaligs. Een link (of dat stukje tekst tussen de quotes in je topicstart hier) is wel toegestaan in je signature, die kan je hier aanpassen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28
Wellicht dat je wel een V&A advertentie kan plaatsen, lijkt me toch bij uitstek de locatie voor zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

wow, al 6 modjes die zich ertegenaan bemoeien. :P Men is wel alert.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

En ondertussen staat er wel zoiets in het 20"ervaringen topic. tabakje in "Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en g..."

Dit kan zo naar SM. snik snik. Maar de TS is misschien wel geholpen. })

[ Voor 32% gewijzigd door Guardian Angel op 21-03-2005 22:04 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Die dingen bestellen en zodra je ze binnen hebt 1 verkopen via V&A of marktplaats? Moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

little_soundman schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 02:27:
Die dingen bestellen en zodra je ze binnen hebt 1 verkopen via V&A of marktplaats? Moet te doen zijn.
Niet iedereen is in staat om zo'n bedrag neer te tellen... Eén zo'n TFT scherm is al duur zat, laat staan twee. En dan zit je nog met de onzekere factor van de verkoop van dat tweede scherm, wie weet raak je deze niet kwijt voor het bedrag waar je hoopte.

Maar goed, het lijkt mij duidelijk wat je in deze gevallen moet doen: een LA topic openen met de vraag of je hier een topic voor mag openen op GoT. Ook al is het antwoord 'nee', je vraag is toch middels een topic onder de aandacht geweest :o O-)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 19:36

hellfire_ultd

Effe checke!

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:14:
dan moet ik organisator worden van een 'inkoopactie', terwijl ik eigenlijk alleen maar voor twee mensen (ik en één ander) wil bestellen.
Hoeft niet... Er is inmiddels een Dell inkoopactie op inkoopacties.net. Doe ermee wat je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 23-09 21:57
Han schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:25:
[...]

Niet iedereen is in staat om zo'n bedrag neer te tellen... Eén zo'n TFT scherm is al duur zat, laat staan twee. En dan zit je nog met de onzekere factor van de verkoop van dat tweede scherm, wie weet raak je deze niet kwijt voor het bedrag waar je hoopte.

Maar goed, het lijkt mij duidelijk wat je in deze gevallen moet doen: een LA topic openen met de vraag of je hier een topic voor mag openen op GoT. Ook al is het antwoord 'nee', je vraag is toch middels een topic onder de aandacht geweest :o O-)
offtopic:
Nou :X :X als ik hier modrechten had dan zou ik het product weg editten en de vraag laten staan >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakutera
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-12-2023
Is de actie al voorbij?
Ik kan de 2405FPW op de Nederlandse site niet eens bestellen.
Waar hebben jullie de LCD's besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Wuu dit topic is geen inkoopactie-topic zakutera 8)7

De actie bij Dell zal waarschijnlijk al afgelopen zijn, je hebt dus pech.

Anyhoe, die kick is ook nogal zinloos, dus deze gaat dicht :)

[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 03-05-2005 11:31 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.