Beste Ad,
Voor onderstaande vraag wil ik een draad openen:
Uiteraard is er al het Ervaringen met 20-inch TFT-schermen-topic, maar om dit soort acties in die draad te organiseren lijkt me niet erg handig: het is lastig om tussen de bergen reacties die in die draad staan iemand te vinden die er serieus een wil kopen, en daarnaast is dit niet het oorspronkelijke idee van die draad.
Mijn vraag aan jullie dus: waar moet ik hiervoor een topic openen? Moet dat verder nog aan bijzondere eisen voldoen?
Voor onderstaande vraag wil ik een draad openen:
Het idee is dan dat mensen die hetzelfde willen hier een reactie geven en dat op die manier koppels zich kunnen vormen.Ik wil graag een Dell 2405FPW TFT-scherm aanschaffen. Dell heeft daarop een actie: de tweede voor de halve prijs. Twee voor mij alleen is nogal overdreven, dus ik zoek iemand (liefst in de buurt) die er ook een zoekt, zodat we samen kunnen bestellen en elk 25% korting krijgen.
Uiteraard is er al het Ervaringen met 20-inch TFT-schermen-topic, maar om dit soort acties in die draad te organiseren lijkt me niet erg handig: het is lastig om tussen de bergen reacties die in die draad staan iemand te vinden die er serieus een wil kopen, en daarnaast is dit niet het oorspronkelijke idee van die draad.
Mijn vraag aan jullie dus: waar moet ik hiervoor een topic openen? Moet dat verder nog aan bijzondere eisen voldoen?