Mijn nonkel heeft het volgende probleem; telkens als hij mail via zijn telefoonlijn wil verzenden krijgt hij de volgende boodschap:
Uiteraard heb ik gezocht op got en google, daarbij vond ik dat een mogelijke oplossing een herinstall van outlook was. Dat heb ik dus ook gedaan, ik heb het getest op mijn adsl-lijn en het werkte. Het gekke is dat het op zijn telefoonlijn nog steeds niet werkt.
Meer topics at got waar ik blijkbaar niet in mocht reageren van de mods
Outgoing mail bij Outlook als client?
Microsoft outlook probleem
Probleem bij versturen mail
Foutmelding bij verzenden mail.
Als iemand hier een oplossing voor weet, help me dan
Edit: OS is winxppro sp2, maar de fout was er al wel met sp1
Outlook is versie 2000, uiteraard volledig gepatcht.
Ook al met firewall uit geprobeert, geen resultaat.
Ook de modemdrivers zijn up to date.
Exacte boodschap ken ik niet meer, fout en foutnr is dezelfde, emailadressen niet, dit is een copypast van een ander topic.Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is applications@asynchrony.com. Onderwerp 'Re: Your Asynchrony membership has been processed', Account: 'pop3.wanadoo.nl', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 <applications@asynchrony.com>... Relaying denied', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79
Uiteraard heb ik gezocht op got en google, daarbij vond ik dat een mogelijke oplossing een herinstall van outlook was. Dat heb ik dus ook gedaan, ik heb het getest op mijn adsl-lijn en het werkte. Het gekke is dat het op zijn telefoonlijn nog steeds niet werkt.
Meer topics at got waar ik blijkbaar niet in mocht reageren van de mods
Outgoing mail bij Outlook als client?
Microsoft outlook probleem
Probleem bij versturen mail
Foutmelding bij verzenden mail.
Als iemand hier een oplossing voor weet, help me dan
Edit: OS is winxppro sp2, maar de fout was er al wel met sp1
Outlook is versie 2000, uiteraard volledig gepatcht.
Ook al met firewall uit geprobeert, geen resultaat.
Ook de modemdrivers zijn up to date.
[ Voor 10% gewijzigd door Teun_2 op 21-03-2005 17:07 ]