Kan iemand me een aantal redenen noemen om games niet op amazon.co.uk ofzo te kopen in plaats van in Nederland. De games kosten hier meestal ongeveer €45.- . Komen hier nog hoge douane kosten of verzendkosten bij?? De games moeten trouwens gewoon afgespeeld kunnen worden door nederlandse consoles want de games wat ze verkopen zijn PAL....
tjah, beetje kansloze topic.. Waarom niet ?..
Zal je misschien een paar euro kunnen schelen, maar je moet er zo'n 3 weken op wachten, geen nederlandse handleiding.. Kans op beschading en dat retourneren is weer een hoop werk.. En ga zo maar door
Zal je misschien een paar euro kunnen schelen, maar je moet er zo'n 3 weken op wachten, geen nederlandse handleiding.. Kans op beschading en dat retourneren is weer een hoop werk.. En ga zo maar door
Play.com heeft ook heel duidelijk mijn voorkeur. Geen verzendkosten en spellen worden los verpakt (en komen dus altijd door de douane
).
Waarom je het niet in het buitenland zou kopen? Geen NL verpakking/handleiding is de enige die ik kan bedenken. Play.com heeft bijv. een klantenservice waar de meeste bedrijven nog wat van kunnen leren
.
Waarom je het niet in het buitenland zou kopen? Geen NL verpakking/handleiding is de enige die ik kan bedenken. Play.com heeft bijv. een klantenservice waar de meeste bedrijven nog wat van kunnen leren
. Play.com scheelt vaak 20-30%, zijn normaal gesproken met een dag of 5-8 in huis en doen niet moeilijk over retourneren (je krijgt zelfs gemaakte verzendkosten vergoed tot 2 pond). Daarnaast weet je iig zeker dat niemand het doosje in zijn handen heeft gehad, dat je serial dus nog geldig is en dat je een onbeschadigde doos krijgt.Zal je misschien een paar euro kunnen schelen, maar je moet er zo'n 3 weken op wachten, geen nederlandse handleiding.. Kans op beschading en dat retourneren is weer een hoop werk.. En ga zo maar door
[ Voor 45% gewijzigd door IceStorm op 21-03-2005 16:57 ]
Geen NL handleiding vind ik persoonlijk geen nadeel. En retourneren bij Play is absoluut geen probleem. Enige waar ik je gelijk in kan geven is dat het idd wat lang kan duren soms
[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 21-03-2005 16:56 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
ik bestel ook wel is iets bij play.com
Maar goed
Play.com is erg goed, maar voor 5 euro verschil ofzo koop ik het liever direct ipv dat ik er een week op moet wachten.
Vaak zijn de verschillen echter wel groter (30 euro tegenover 45-50 euro bijvoorbeeld).
Vaak zijn de verschillen echter wel groter (30 euro tegenover 45-50 euro bijvoorbeeld).
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 21-03-2005 16:58 ]
omdat het leuk is om op zaterdagmiddag samen met de wederhelft de stad in te gaan, een spel te kopen, dan nog even ergens wat drinken en dan die avond lekker gamen?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Anoniem: 82446
Natuurlijk komt een spel gekocht van Play.com door de douane; je betaalt als je binnen de EU koopt reeds belasting en krijgt niet opnieuw een aanslag.
Nadelen van in het buitenland bestellen zijn in principe hetzelfde als bestellen bij een Nederlandse webshop. Verder is het vaak nodig om met credit card te betalen, die moet je dan wel hebben.
Nadelen van in het buitenland bestellen zijn in principe hetzelfde als bestellen bij een Nederlandse webshop. Verder is het vaak nodig om met credit card te betalen, die moet je dan wel hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 82446 op 21-03-2005 17:00 ]
ok, bedankt voor de vele reacties
. Ik heb er best wel 5 euro voor over om 5 tot 8 dagen te wachten op een game, en die handleiding boeit me niet zoveel 
edit: ennuh. krijg ik geen gezeik met xbox live als ik games bij amazon of play.com koop??
edit: ennuh. krijg ik geen gezeik met xbox live als ik games bij amazon of play.com koop??
[ Voor 23% gewijzigd door stimpyMGS op 21-03-2005 17:12 ]
Anoniem: 51614
Dat is voor mij ook het grootste probleem.Anoniem: 82446 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:59:
Verder is het vaak nodig om met credit card te betalen, die moet je dan wel hebben.
stimpy-NL schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:10:
ok, bedankt voor de vele reacties. Ik heb er best wel 5 euro voor over om 5 tot 8 dagen te wachten op een game, en die handleiding boeit me niet zoveel
offtopic:
Jij bent je NL gedeelte in je naam niet waardig. Beetje geld exporteren.
das niet mn vraag
Kan ik gewoon probleemloos inloggen op xboxlive met games van amazon of play.com???
Kan ik gewoon probleemloos inloggen op xboxlive met games van amazon of play.com???
Anoniem: 82446 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:59:
Natuurlijk komt een spel gekocht van Play.com door de douane; je betaalt als je binnen de EU koopt reeds belasting en krijgt niet opnieuw een aanslag.

Een creditcard kun je vanaf 18 jarige leeftijd sowieso aanvragen bij een bank bij mijn weten. Het kost je (zeker als student) niet echt veel. Ik betaal uit mijn hoofd € 12,- per jaar voor mijn creditcard bij de Rabobank. Ben je jonger, vraag dan gewoon aan je ouders of je er een mag lenen.Anoniem: 51614 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:11:Dat is voor mij ook het grootste probleem.
Die 12 euro verdien je overigens makkelijk terug
Dit zijn nou niet echt de bedragen om daar wakker van te gaan liggenmabarto schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:13:
offtopic:
Ja (ook al ben ik geen console-persoon). Bij mijn weten staat dat gewoon helemaal los van elkaar.stimpy-NL schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:17:
das niet mn vraag![]()
[ Voor 13% gewijzigd door IceStorm op 21-03-2005 17:17 ]
Anoniem: 34169
Copy that.Bosmonster schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:57:
Play.com is erg goed, maar voor 5 euro verschil ofzo koop ik het liever direct ipv dat ik er een week op moet wachten.
5 euro is de moeite niet, 20 euro per game toch wel. Canada kan ook erg goedkoop zijn, maar is dan weer geen PAL, dus dan moet je óf een NTSC console hebben, óf een modchip, óf een freeloader (als die er is voor de console van je keuze).
Omdat ik in nederland de game in een keer heb en niet moet wachten etc. En voor 5 euro, ach.. dan eet ik wel een keer niet bij de mac donalds. (En zo vaak koop ik nou ook weer games)
Anoniem: 12316
Als je je daarmee 20 Euro uitspaart? Daar kan je een paar mooi drankjes van aanschaffen. Als je het een beetje goed plant, dan bestel je (evt. vanaf je werk, als je geen tijd hebt) een spel aan het begin van de week en kan je hem dat weekend toch spelen. Plus, je onttrekt je aan kapitalistische propaganda in de stadRamon de Jesus schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:58:
omdat het leuk is om op zaterdagmiddag samen met de wederhelft de stad in te gaan, een spel te kopen, dan nog even ergens wat drinken en dan die avond lekker gamen?
Zelf heb ik nog niet besteld bij Play.com, maar dat komt ook omdat ik vaak spellen pas koop als ze nog maar 10 a 15 Euro zijn. Er komt zo weinig bijzonders uit de laatste tijd, dat ik nog regelmatig spellen als Morrowind en SimCity 4 speel. Ik geef voor de rest iedereen gelijk die importeert.
De soms veel latere release dates, de te hoge prijzen (Hogere prijzen in Euro's, terwijl de dollar laag staat), karige verpakkingen (we hebben hier vaker DVD doosjes dan in Engeland). Daarnaast loop je bij die internetshops ook minder kans dat er iets met CD key is gebeurd, al kan je dat hier ook voorkomen door op te letten en een gesealde verpakking te eisen.
Ondanks dat de topicstart een beetje min begint, lijkt me een vraag topic als deze geen kwaad kunnen. Niet iedereen is nog bekend met het bestellen via internet, en die neemt misschien wat angst weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-03-2005 22:15 ]
Op Play.com kun je als ik mij niet vergis gewoon met je giropas betalen. Want ze accepteren ook Maestro en je giropas en/of bankpas ondersteund dat als het goed is.Anoniem: 82446 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:59:
Anoniem: 19339
Online spelen met Xbox Live is geen probleem met games uit de UK. Europa is 1 gebied wat Xbox Live betreft, dus elke titel kun je hier spelen. Ik bestel bijna al mijn Xbox games bij play.com, en de 15-20 euro die je bespaart, is het IMHO wel waard.
Een reden voor mij om niet meer in de winkel te kopen, is vanwege de kromme (en soms onwettige) regeling die winkels vaak hebben. Bij Bart Smit in Delft ooit een game gekocht, en ik vond hem niet leuk, dus ik wil graag een ander. Nou, toen begon de ellende. Ik mocht alleen ruilen voor een spel wat op voorraad was, en minstens even duur (goedkoper mocht wel, maar het verschil ben je kwijt). Er was wel een game wat ik wilde, maar dat was niet op voorraad, dus dat mocht niet. Ook voorintekenen op bijv. Halo 2 of GTA (wat toen nog uit moest komen), mocht niet. Een ander artikel van BS (bordspel of zo) was ook geen optie.
Uiteindelijk met De Sims 2 thuisgekomen.
Ik was dus de dupe van een slecht bevoorraadingsbeleid van Bart Smit.
Brief naar het hoofdkantoor geschreven, en een standaardmail teruggekregen, over dat ze strenge regels moeten opstellen vanwege de hoge mate van illegaal kopieren van games. Ik ben wel een voorstander van het terugdringen van illegale games, maar zie niet in hoe dit bijdraagt. Sterker nog, ik ben hierdoor juist eerder geneigd om games illegaal te downloaden...
Dus kopen in de stad doe ik nu zo min mogelijk, en bij Bart Smit al helemaal niet meer.
Een reden voor mij om niet meer in de winkel te kopen, is vanwege de kromme (en soms onwettige) regeling die winkels vaak hebben. Bij Bart Smit in Delft ooit een game gekocht, en ik vond hem niet leuk, dus ik wil graag een ander. Nou, toen begon de ellende. Ik mocht alleen ruilen voor een spel wat op voorraad was, en minstens even duur (goedkoper mocht wel, maar het verschil ben je kwijt). Er was wel een game wat ik wilde, maar dat was niet op voorraad, dus dat mocht niet. Ook voorintekenen op bijv. Halo 2 of GTA (wat toen nog uit moest komen), mocht niet. Een ander artikel van BS (bordspel of zo) was ook geen optie.
Uiteindelijk met De Sims 2 thuisgekomen.
Brief naar het hoofdkantoor geschreven, en een standaardmail teruggekregen, over dat ze strenge regels moeten opstellen vanwege de hoge mate van illegaal kopieren van games. Ik ben wel een voorstander van het terugdringen van illegale games, maar zie niet in hoe dit bijdraagt. Sterker nog, ik ben hierdoor juist eerder geneigd om games illegaal te downloaden...
Dus kopen in de stad doe ik nu zo min mogelijk, en bij Bart Smit al helemaal niet meer.
Godzijdank is het een ondergewaardeerd betaalmiddel. Vraag maar eens bij schuld hulp organisaties naar de reden waarom mensen zulke hoge schulden kunnen opbouwen. Sta niet verbaasd als je veelal lening en creditcard als redenen hoort.IceStorm schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:17:
Een creditcard kun je vanaf 18 jarige leeftijd sowieso aanvragen bij een bank bij mijn weten. Het kost je (zeker als student) niet echt veel. Ik betaal uit mijn hoofd € 12,- per jaar voor mijn creditcard bij de Rabobank. Ben je jonger, vraag dan gewoon aan je ouders of je er een mag lenen.
Die 12 euro verdien je overigens makkelijk terugDaarbij is een creditcard gewoon ontzettend handig (en een zwaar ondergewaardeerd betaalmiddel hier in Nederland naar mijn idee).
Zeker onder jongeren (en als 18-jarige val je daar ook onder) zijn er velen die een schuld hebben omdat ze een of andere lening afsluiten (en ja, ook het bekenden nu kopen volgend jaar betalen hoort daaronder) of een creditcard in bezit hebben.
Een creditcard kan handig zijn alleen het fenijn zit hem in het feit dat je heel makkelijk een achterstallige betaling kunt opbouwen. Met een chipknip kun je zoiets ook wel doen, maar daar betaal je dan al vooraf en niet achteraf.
Luchtig doen over creditcards en leningen is niet slim netzoals rood staan. Als mensen dat nou eens zouden leren dan hebben we die schuld hulp ook niet nodig.
Ik koop zelf ook games liever in de winkel. Ik koop dan ook niet de nieuwste games maar eerder die oudjes in de grabbelbak. Dan kost het me maar 10 euro per stuk. Die dingen krijg je online dus nooit zo goedkoop. En uiteraard is een beetje beweging en frisse lucht nooit gevaarlijk
Anoniem: 123662
1 correctie dan toch, Play.com zit in Jersey wat geen onderdeel van de EU is, dus je loopt wel een kans op een aanslag. Door de losse verzending is de kans waarschijnlijk klein, maar toch.Anoniem: 82446 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:59:
nou, ten eerste... omdat amazon dus bijvoorbeeld :world of warcraft"stimpy-NL schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:51:
Kan iemand me een aantal redenen noemen om games niet op amazon.co.uk ofzo te kopen in plaats van in Nederland. De games kosten hier meestal ongeveer €45.- . Komen hier nog hoge douane kosten of verzendkosten bij?? De games moeten trouwens gewoon afgespeeld kunnen worden door nederlandse consoles want de games wat ze verkopen zijn PAL....
helemaal NIET wil leveren aan een adres in nederland..... --_--
Listen to the voices in your head.
Dat is iets heel anders. Als mensen te dom zijn om hun financien in de gaten te houden is dat hun probleem (en een andere discussieppl schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:02:
Luchtig doen over creditcards en leningen is niet slim netzoals rood staan. Als mensen dat nou eens zouden leren dan hebben we die schuld hulp ook niet nodig.
Toch niet helemaal uit mijn duim gezogen dusAnoniem: 123662 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:12:
1 correctie dan toch, Play.com zit in Jersey wat geen onderdeel van de EU is, dus je loopt wel een kans op een aanslag. Door de losse verzending is de kans waarschijnlijk klein, maar toch.
Overigens, ik heb denk ik al een dvd/spel of 40 via Play besteld en nog nooit wat gehoord van douane (in tegenstelling tot Amazon bestellingen).
Anoniem: 105758
amazon is vervelend ook ooit besteld, belachelijke import kosten. doe het nu via een kennis in de states hij verwijderd alle amazon rotzooi en stopt het in een ander doosje. wat een besparing
Ik heb geen credit card en mijn ouders ook niet. Nu kon ik er wel een krijgen (ben student), maar ik koop toch niet zo vaak games. En af en toe eens wat bij de lokale boer halen kan ook geen kwaad. Zo veel spellen speel ik nu ook weer niet.
Anoniem: 70162
tis nog veel ingewikkelder. volgens http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/fiscleegi.htm hoort jersey niet bij het BTW-gebied, maar wel bij het douanegebied. deze simpele ziel zou dan zeggen: geen BTW vrijstelling maar wel vrijstelling van douanerechten, maar da's natuurlijk weer te logischAnoniem: 123662 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:12:
[...]
1 correctie dan toch, Play.com zit in Jersey wat geen onderdeel van de EU is, dus je loopt wel een kans op een aanslag. Door de losse verzending is de kans waarschijnlijk klein, maar toch.
Jersey is inderdaad geen onderdeel van de EU, maar vanwege de relatie van Jersey tot de UK zijn er bepaalde verdragen van kracht waaruit je zou kunnen afleiden dat je geen importbelasting en BTW verschuldigd bent.Anoniem: 123662 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:12:
[...]
Ik heb dit een keer proberen uit te zoeken voor ik bij Play.com bestelde, maar heb geen eenduidig antwoord kunnen vinden. Gezien het feit dat ik nog nooit op GoT heb gelezen dat iemand importbelasting en BTW heeft moeten betalen bij play.com ga ik er vanuit dat het snor zit aangezien andere non-EU winkels weldegelijk genoemd worden. (Er staat volgens mij een stuk tekst op de site van Play.com, maar ook op de site van de belastingdienst en diverse andere bronnen over de status van Jerney.)
Het zou mooi zijn als iemand anders dit ook onderzocht heeft en wel een duidelijke conclusie heeft kunnen trekken. Ondertussen bestel ik af en toe een Gamecube titel bij Play.com tegen 25% lagere kosten. Overigens lijken verdragen met dit soort 'landen' me behoorlijk schadelijk voor de EU lidstaten, maar als dat werkelijk zo is dan moeten ze hun verdragen maar aanpassen.
Edit: zie onder andere de reactie van Gunhead
[ Voor 3% gewijzigd door Rukapul op 22-03-2005 19:41 ]
Anoniem: 19547
Ik denk in plaats van een nieuwe topic te openen gebruik ik ff een oude.
Ik vroeg me even het volgende af. Ik wil binnenkort call of duty 4 kopen voor de PC.
Via internet kun je her en der al pre orderen.
De game kost hier ongeveer 59 a 60 euro.
Via ebay seller gevonden (INDIA!) waar het spel slechts 22 euro kosten. Daar komt dan nog zo'n 4,5 euro bij!
Dat scheelt echt aanzienlijk.
ALs het beschadigd wordt tijdens transport heb ik pech, dat de handleiding in het Engels is zal me rotzorg zijn. Enfin mij lijkt het wel wat om via ebay het spel te kopen.
Het enige wat ik me afvraag is of er ook bij spellen een region code op de DVD zit zoals je wel vaak bij films hebt.
Zijn er mensen die wel eens een spel buiten europa hebben gekocht?
Ik vroeg me even het volgende af. Ik wil binnenkort call of duty 4 kopen voor de PC.
Via ebay seller gevonden (INDIA!) waar het spel slechts 22 euro kosten. Daar komt dan nog zo'n 4,5 euro bij!
ALs het beschadigd wordt tijdens transport heb ik pech, dat de handleiding in het Engels is zal me rotzorg zijn. Enfin mij lijkt het wel wat om via ebay het spel te kopen.
Het enige wat ik me afvraag is of er ook bij spellen een region code op de DVD zit zoals je wel vaak bij films hebt.
If it sounds too good to be true, it probably is.
Je krijgt een kopietje opgestuurd op een beschadigde DVD. en die kerel in india heeft er weer 22eu bij.
Je krijgt een kopietje opgestuurd op een beschadigde DVD. en die kerel in india heeft er weer 22eu bij.
Als oplossing voor een creditcard kan je altijd nog een wirecard account aanmaken.
Via hun krijg je dan een "creditcard nummer".
Je maakt geld over naar hun, en hun zetten het op je wirecard account.
Voor dat bedrag kan je dan weer dingen kopen
https://www.wirecard.com/wirecard/
Via hun krijg je dan een "creditcard nummer".
Je maakt geld over naar hun, en hun zetten het op je wirecard account.
Voor dat bedrag kan je dan weer dingen kopen
https://www.wirecard.com/wirecard/
voor zover ik weet hoef je je alleen over regio's zorgen te maken als je voor een console koopt. en wat ik heb gelezen over COD4, is ook de consoleversie regio-vrij.Anoniem: 19547 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:58:
Ik denk in plaats van een nieuwe topic te openen gebruik ik ff een oude.
verder over het bestellen in het buitenland. op ebay heb je natuurlijk heel veel verschillende verkopers, dus de kwaliteit kan verschillen. maar je zou ook naar play-asia.com kunnen kijken. daar kost het ook maar 24 euro. en verzendkosten iets van 3,50 ofzo erbovenop. kost 5-10 dagen zeggen ze, maar mijn ervaring met bestellingen is dat het vaak 5 dagen is, en 10 echt uitschieters zijn.
Ik haal m'n games vaak ook uit het buitenland, laatst Tomb Raider Anniversary gekocht voor iets van 32€, ipv de 80€ die hij hier kostte. Vaak is het ook al prima te doen om iets uit GB te laten komen, ondanks de hoge stand van de GBP, sommige games zijn daar al stukken goedkoper.
Binnen Europa is het sowieso vrij verkeer van goederen, dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken over invoerrechten oid.
Binnen Europa is het sowieso vrij verkeer van goederen, dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken over invoerrechten oid.
Buiten de EU zou ik niet zo snel mijn games kopen. Dat vind ik iets te risicovol en daarnaast zijn play.com en cd-wow.nl (als die nog bestaat?) goedkoop genoeg. En als je daar besteld weet je in elk geval zeker dat je je game en service krijgt. 
Overigens pre-order ik meestal games bij Dynabyte (met klantenkaart), maar hey wie ben ik
Maar als ik dat niet doe, kies ik vrijwel altijd voor play.com.
Overigens pre-order ik meestal games bij Dynabyte (met klantenkaart), maar hey wie ben ik
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Kan amazon niets aan doen he. Iedere webwinkel is verplicht van zijn waren correct te declareren voor de douane. Een vriend laten opsturen is idd de beste oplossing, maar zelfs dat is niet 100% waterdicht.Anoniem: 105758 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 19:19:
amazon is vervelend ook ooit besteld, belachelijke import kosten. doe het nu via een kennis in de states hij verwijderd alle amazon rotzooi en stopt het in een ander doosje. wat een besparing
Overigens, voor games valt dat allemaal nog heel goed mee. De waarde van een game is zo laag dat er meestal geen taxen bijkomen (in België toch niet althans)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
En wat dachten jullie van de volgende site : http://www13.cd-wow.com/ CD-Wow, voor films ,cd's en games en alle prijzen zijn inclusief verzendkosten, nu al een aantal malen besteld, veel goedkoper en vrij snel in huis.
C'est moi.
Ik bestel meestal bij GCshop.nl
Niet te duur (vast niet de goedkoopste) en snelle levering.
Niet te duur (vast niet de goedkoopste) en snelle levering.
wijze woorden
Ik bestel eigenlijk al mijn games online (play.com, dvdcrave.com, cd-wow).
Waarom?
Echt stukken goedkoper:
Halo 3 (360) was bij release a 45,- euro bij dvdcrave.
Quakewars (PC) bij play maar 28,- incl. verzenden.
Call of Duty 4 / Crysis 33,- (PC) incl verzenden bij cd-wow.
Daar kan een Dixons, Dynabyte of Bart Smit niet tegenop met hun standaard prijzen.
Plus dat je zeker een nieuw spel hebt die is gesealed.
Een NL handleiding maakt weinig uit want deze lees ik toch nooit
Enig nadeel is dat je langer moet wachten, maar ik hoef echt de game niet te hebben met release datum.
Waarom?
Echt stukken goedkoper:
Daar kan een Dixons, Dynabyte of Bart Smit niet tegenop met hun standaard prijzen.
Enig nadeel is dat je langer moet wachten, maar ik hoef echt de game niet te hebben met release datum.
Ik vind het nooit zo'n probleem om dingen buiten de EU te kopen, het is altijd aangekomen (binnen de EU is het vaker fout gegaan). Via ebay bij een shop in Singapore terecht gekomen, zelfs met verzending is het minder dan de helft van wat ik er in NL voor betaal.wolkje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:46:
Buiten de EU zou ik niet zo snel mijn games kopen. Dat vind ik iets te risicovol en daarnaast zijn play.com en cd-wow.nl (als die nog bestaat?) goedkoop genoeg.
Ik doe hetzelfde. Met de games voor mijn kids wacht ik meestal nog wat langer, omdat ze bij play en dvdcrave vaak sneller zakken met de prijzen voor die games. In Nederland kan je dat over het algemeen op je buik schrijven.Redje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:31:
Ik bestel eigenlijk al mijn games online (play.com, dvdcrave.com, cd-wow).
Waarom?
Echt stukken goedkoper:
bestel het meeste bij www.videogamesplus.ca , daar is alles inclusief verzenden en de canadese dollar kost geen drol tegenwoordig
Bovendien zetten ze netjes op de doos dat het een cadeautje is, dus nog nooit importbelasting hoeven betalen
Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough
bestel zelf meestal bij www.play-asia.com
snelle levering, spellen (vooral console) zijn goedkoop! Xbox360 games voor rond de 35,-.
Het staat erbij of de game regiovrij is of niet, dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken.
(bij sommige spellen staat er niet bij of ze regiovrij zijn, maar dit kan je altijd wel op internet vinden)
aanrader dus
snelle levering, spellen (vooral console) zijn goedkoop! Xbox360 games voor rond de 35,-.
Het staat erbij of de game regiovrij is of niet, dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken.
(bij sommige spellen staat er niet bij of ze regiovrij zijn, maar dit kan je altijd wel op internet vinden)
aanrader dus
Die ene, met die snor
Ff vraagje over play.com dan toch maar 
Probeerde laatst hier een game te bestellen (Hellgate) en kreeg hem niet besteld omdat de site begon te mauwen dat "This can only be sent to UK addresses".
Hoe bestellen jullie bij play.com als deze restrictie in de shop verwerkt zit?
Probeerde laatst hier een game te bestellen (Hellgate) en kreeg hem niet besteld omdat de site begon te mauwen dat "This can only be sent to UK addresses".
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Anoniem: 217897
Aansluitend op dit, als ik zo´n beetje de 360 titels bekijk, en met name de nieuwere, dan zijn ze allemaal 62 euro.Ryceck schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:06:
Vind ik nu niet echt goedkoop..
Heb je als valuta wel de euro gekozen? staat die op GBP dan kun je deze melding idd krijgenRyceck schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:06:
..even het euro vlaggetje aantippen links.Ryceck schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:06:
Had EA/MS een tijdje terug niet (met halo3 ofzo) ervoor gezorgd dat je met in Azie gekochte spellen niet meer online kon buiten Azie? Kan er zo geen nieuwsitem over vinden.
De spellen in India zijn inderdaad namelijk een heel stuk goedkoper, dus die Ebay deal klinkt zo gek niet. Maar als bovenstaande vaker gaat plaatsvinden zou ik er met dat soort games (die toch voornamelijk voor online gamen bedoeld zijn) mee oppassen.
De spellen in India zijn inderdaad namelijk een heel stuk goedkoper, dus die Ebay deal klinkt zo gek niet. Maar als bovenstaande vaker gaat plaatsvinden zou ik er met dat soort games (die toch voornamelijk voor online gamen bedoeld zijn) mee oppassen.
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 07-11-2007 11:47 ]
Ook gedaan, maar wel importkosten betaald, dus m'n goedkopere dertig euro kostende game werd een veertig euro kostende game. Voor die prijs kon ik hem even goed hier gaan halen.Tjado schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:00:
bestel zelf meestal bij www.play-asia.com
aanrader dus
Net even Play.com bekeken, maar zo goedkoop vind ik die niet.
Ik wil bvb nu Eye of Judgement kopen. Daar kost hij 92 euro. Hier in de winkel 99 euro. Niet echt de moeite.
Mijn laatste aankoop ook. Hellgate London kost daar 42 euro. Ik heb er 49 euro voor betaald, maar jah, ik wou het spel dan ook van zodra het uit was, dus dan heb ik dat er voor over.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Eye of Judgement nog kopen met al de cheats?DarthDavy schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:24:
[...]
Ook gedaan, maar wel importkosten betaald, dus m'n goedkopere dertig euro kostende game werd een veertig euro kostende game. Voor die prijs kon ik hem even goed hier gaan halen.
Net even Play.com bekeken, maar zo goedkoop vind ik die niet.
Ik wil bvb nu Eye of Judgement kopen. Daar kost hij 92 euro. Hier in de winkel 99 euro. Niet echt de moeite.
Mijn laatste aankoop ook. Hellgate London kost daar 42 euro. Ik heb er 49 euro voor betaald, maar jah, ik wou het spel dan ook van zodra het uit was, dus dan heb ik dat er voor over.
HGL heb ik 2 dagen voor de release gekocht bij Dynabyte voor 42.99. Gewoon afgehaald in de winkel (ze verkochten hem te vroeg). Dynabyte geeft met pas altijd 10% korting op games overigens en dat scheelt toch wel weer aardig vaak.
Klopt. Helemaal als je een pre-order plaatst. Dan gaat er vaak nog zo'n 7 euro af van de uiteindelijke release prijs.Bosmonster schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:28:
HGL heb ik 2 dagen voor de release gekocht bij Dynabyte voor 42.99. Gewoon afgehaald in de winkel (ze verkochten hem te vroeg). Dynabyte geeft met pas altijd 10% korting op games overigens en dat scheelt toch wel weer aardig vaak.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Kijk anders eens op www.cdwow.nl
Daar zijn de games ook veel goedkoper. Het is nederlands. en gratis bezorgt
geen problemen mee gehad tot nu toe
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik zou er alleen niets pre-orderen. Ik wacht nou al een paar weken op Zelda:TPH (pre-order) en ook op New SMB (ook pre-order) heb ik een hele tijd mogen wachten, terwijl hij overal al lang in de schappen lag. Met CD's, DVD's en games die al langer uit zijn heb ik verder nog nooit problemen gehad bij cd-wow...Kuhr89 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:15:
Kijk anders eens op www.cdwow.nl
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Meeste goedkopere sites waar ik ben geweest moet je je credit card nummer geven.
Ik bestel vaak genoeg games over internet maar toch vertrouw ik ze niet altijd, ik zou daarom graag rembours betalen. Daarom meestal 10 euro duurder maar wel meer zekerheid. Ik heb nergens een rembours knopje bij www.cdwow.nl gezien.
Ik bestel vaak genoeg games over internet maar toch vertrouw ik ze niet altijd, ik zou daarom graag rembours betalen. Daarom meestal 10 euro duurder maar wel meer zekerheid. Ik heb nergens een rembours knopje bij www.cdwow.nl gezien.
Computers are useless. They can only give you answers.
omdat een internationale rembours zendingen voor niemand aantrekkelijk is.Brainsz schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:03:
Meeste goedkopere sites waar ik ben geweest moet je je credit card nummer geven.
veel te duur voor de kopers, het geld krijgen duurt te lang voor de verkopers, en de koeriersbedrijven zijn er ook niet al te blij mee.
zelfs binnen nederland is het voor de meeste mensen niet aantrekkelijk voor dergelijk kleine bedragen. pas boven de 300 euro in de bestelling zou ik rembours nemen wanneer dat mogelijk is. nog liever haal ik het gewoon op, afhankelijk van afstand van winkel uiteraard.
Ik heb nu Assassin's Creed, de LE versie besteld en al betaald bij Estarland. Daarnaast heb ik ook Uncharted: Drake's Fortune bij hen gepreorderd. Je bent $7 kwijt aan verzending naar NL met 1 game, bestel je er 2 tegelijk dan ben je $10 kwijt. Uiteindelijk heb ik voor de limited edition van Assassin's Creed (met dat action figure beeldje dus) €64,61 inclusief verzendkosten betaalt via Paypal. Heb je bij Paypal een gecontroleerde rekening, dan kan je de betaling direct van je betaalrekening af laten schrijven. Mocht je dus geen creditcard hebben en toch willen betalen via Paypal, dan kan dat dus zo.
Voor Uncharted was ik omgerekend inclusief verzendkosten €45,26 kwijt. En dit terwijl je grote kans loopt dat hij in NL voor €65 over de toonbank gaat. Ik heb al €74,99 langs zien komen voor Uncharted, even als voor Ratchet & Clank. Play.com kent gratis verzending, maar daar kost Uncharted/AC beide €60, waarbij je bij AC niet het beeldje erbij krijgt van 3 inch. Verder heb ik bij Play.com 1x eerder iets gekocht, Heavenly Sword verkochten ze eventjes voor €51,49. Later kwam er €61,99 bij te staan. Moest uiteindelijk langer dan 3 weken wachten totdat ik hem ontving. Dus zo tevreden ben ik niet met play.com
Ik zou zelf voor een Amerikaanse winkel gaan omdat de Amerikaanse dollar net wat lager staat dan de Canadese. Maar inderdaad, www.videogamesplus..ca is zeker niet verkeerd. Heb voor zover nog alleen goede verhalen daar over gelezen. Ben benieuwd wanneer ik AC & Uncharted zal ontvangen. Ben sowieso stukken goedkoper uit.
AC LE in NL: €89,99
Uncharted in NL: €60 of €65
Heb dus respectievelijk 25 (AC) en 15 euro (Uncharted) bespaart en dat loont wel. Want dat is 40 euro, en daarmee kan ik met 5 euro erbij Ratchet & Clank kopen in Amerika
Voor Uncharted was ik omgerekend inclusief verzendkosten €45,26 kwijt. En dit terwijl je grote kans loopt dat hij in NL voor €65 over de toonbank gaat. Ik heb al €74,99 langs zien komen voor Uncharted, even als voor Ratchet & Clank. Play.com kent gratis verzending, maar daar kost Uncharted/AC beide €60, waarbij je bij AC niet het beeldje erbij krijgt van 3 inch. Verder heb ik bij Play.com 1x eerder iets gekocht, Heavenly Sword verkochten ze eventjes voor €51,49. Later kwam er €61,99 bij te staan. Moest uiteindelijk langer dan 3 weken wachten totdat ik hem ontving. Dus zo tevreden ben ik niet met play.com
Ik zou zelf voor een Amerikaanse winkel gaan omdat de Amerikaanse dollar net wat lager staat dan de Canadese. Maar inderdaad, www.videogamesplus..ca is zeker niet verkeerd. Heb voor zover nog alleen goede verhalen daar over gelezen. Ben benieuwd wanneer ik AC & Uncharted zal ontvangen. Ben sowieso stukken goedkoper uit.
AC LE in NL: €89,99
Uncharted in NL: €60 of €65
Heb dus respectievelijk 25 (AC) en 15 euro (Uncharted) bespaart en dat loont wel. Want dat is 40 euro, en daarmee kan ik met 5 euro erbij Ratchet & Clank kopen in Amerika
Ik heb laatst voor het eerst een spel via ebay gekocht (pgr4) en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik het heb ontdekt. Spel was met een week in huis, heeft me in totaal met verzendkosten 34 euro gekost. Scheelt toch snel 23 euro met hier.
To dare is to do
Ik heb MOH Airborn in Thailand gekocht en die doet het gewoon hoorBosmonster schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:46:
Had EA/MS een tijdje terug niet (met halo3 ofzo) ervoor gezorgd dat je met in Azie gekochte spellen niet meer online kon buiten Azie? Kan er zo geen nieuwsitem over vinden.
Anoniem: 86399
Even offtopic, maar wat bedoel je met 'al de cheats'? Als je doelt op het kopiëren van kaarten: dat wordt nogal overtrokken en heeft geen effect op online play. Als je je een beetje verdiept in het spel ontdek je al snel genoeg dat het niet gaat om welke kaarten je hebt, maar hoe je ze speelt. De beste kaarten zijn vaak ook de duurste om te plaatsen, dus simpelweg je deck opbouwen met superzeldzame kaarten garandeert echt geen overwinning.Bosmonster schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:28:
[...]
Eye of Judgement nog kopen met al de cheats?
via play-asia vorige week maandag COD4 gepre-ordert, gisteren ontvangen (australische uitgave, zonder douaneheffing). kost omgerekend inclusief porto 27,50. werkt prima. cdwow *was* goedkoop, maar na overname nauwelijks goedkoper. via budgetgaming.nl kun je NL-shops beetje overzien.
overigens wacht ik met crysis kopen via play-asia,cdwow of dvdboxoffice nog even; Steam had pas toch aziatische keys geblokkeerd (ofwel dat ze alleen via aziatische servers te spelen waren) en Crysis wordt tevens via steam verkocht.
overigens wacht ik met crysis kopen via play-asia,cdwow of dvdboxoffice nog even; Steam had pas toch aziatische keys geblokkeerd (ofwel dat ze alleen via aziatische servers te spelen waren) en Crysis wordt tevens via steam verkocht.
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
62 GBP zou in Euro's nog veel meer zijn...Terw_Dan schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:40:
[...]
Heb je als valuta wel de euro gekozen? staat die op GBP dan kun je deze melding idd krijgen
ja en daarom heb je op ebay een beoordelingssysteem. die gast flikt dat 3 á 4 keer en niemand koopt nog bij hem. dat zal dus niet gebeuren.Edmin schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:01:
If it sounds too good to be true, it probably is.
je kan best op ebay zulke games kopen. ik koop er meestal tv-series van vroeger waar geen torrents van bestaan. de games die ze aanbieden werken gewoon en er is niks geks mee. ze zitten vaak wel in cheapo hoesjes maar das het enige nadeel.
Anoniem: 84457
Dito!IceStorm schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:07:
[...]
Dat is iets heel anders. Als mensen te dom zijn om hun financien in de gaten te houden is dat hun probleem (en een andere discussie).
[...]
Toch niet helemaal uit mijn duim gezogen dus.
Overigens, ik heb denk ik al een dvd/spel of 40 via Play besteld en nog nooit wat gehoord van douane (in tegenstelling tot Amazon bestellingen).
Ook bestel ik regelmatig wat via Amazon, maar tot op heden geen douane-kosten gehad.
*ff afloppen*
Net Call of duty 4 (PC) besteld via www.cd-wow.us (amerikaanse site) voor 39 dollar (25 euro) inclusief verzendkosten.
Ben benieuwd of dit allemaal goed aankomt
Ik koop mijn games in Nederland. Gewoon in de winkel.
Als ik namelijk een spel wil hebben, dan wil ik die gewoon pakken, betalen en gamen
Ik heb geen zin in wachten tot een game binnen is. Dat het me meer kost maakt me niet zo heel erg veel uit.
Ik koop sporadisch wel eens iets op internet. Dat zijn dan games die mij leuk lijken om erbij te hebben, geen games waar ik op zit te wachten.
Als ik namelijk een spel wil hebben, dan wil ik die gewoon pakken, betalen en gamen
Ik koop sporadisch wel eens iets op internet. Dat zijn dan games die mij leuk lijken om erbij te hebben, geen games waar ik op zit te wachten.
UT3 via CDWOW.nl besteld voor 31,99 met creditcard. Moest er in totaal een weekje op wachten, dus erg acceptabel en een stuk goedkoper dan in de winkel.
jullie weten dat je bij FRS 10 procent korting krijgt op games als je lid van de anwb bent
Waarom de US website? Als je dacht slim te zijn door de 'gunstige' dollarkoers verhouding, ben je vergeten na te denken over een eventuele importheffing. Binnen de EU is deze heffing niet.kavorka schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:09:
Net Call of duty 4 (PC) besteld via www.cd-wow.us (amerikaanse site) voor 39 dollar (25 euro) inclusief verzendkosten.
Weet niet of de US site levert vanuit een eigen magazijn dat in Amerika staat, maar ik vermoed van wel.
ik zit nu een beetje rond te kijken op play.com, en xbox 360 games die hier 60 euro kosten, kosten het daar ook...?
cd-wow zou ik veeeeerreee van weg blijvenEkner schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:19:
En wat dachten jullie van de volgende site : http://www13.cd-wow.com/ CD-Wow, voor films ,cd's en games en alle prijzen zijn inclusief verzendkosten, nu al een aantal malen besteld, veel goedkoper en vrij snel in huis.
ik bestelde rond juni battlefield 2 the complete edition in eind oktober was hij er nog niet...toen heb ik de order maar om laten zetten naar pre-order crysis.....pas eind december kwam hij pas hier aan( en dat na heeeel veel mail sturen)
echt super slecht, ik bestel daar dus echt noooit meer
Iseci
Veel games op play.com bijvoorbeeld, zijn 49 of 39 dollar, en hebben geen verzendkosten. Da's op dit moment respectievelijk 33 en 26 euroGame Error schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 01:01:
ik zit nu een beetje rond te kijken op play.com, en xbox 360 games die hier 60 euro kosten, kosten het daar ook...?
Inderdaad dacht ik slim te zijn om te profiteren vd gunstige dollarkoersgideon82 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:07:
[...]
Waarom de US website? Als je dacht slim te zijn door de 'gunstige' dollarkoers verhouding, ben je vergeten na te denken over een eventuele importheffing. Binnen de EU is deze heffing niet.
Weet niet of de US site levert vanuit een eigen magazijn dat in Amerika staat, maar ik vermoed van wel.
Ik wacht geduldig af..
play.com, dollars?TheZeroorez schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 07:07:
[...]
Veel games op play.com bijvoorbeeld, zijn 49 of 39 dollar, en hebben geen verzendkosten. Da's op dit moment respectievelijk 33 en 26 euro
'Game Error' heeft gewoon gelijk, play.com is echt niet goedkoop als het gaat om Xbox 360 games (anders platformen weet ik niet, maar zal niet veel anders zijn). Vaak zijn deze games in NL in de winkel goedkoper te vinden.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
kijk bijvoorbeeld maar naar guitar hero 3, hier in nederland te krijgen voor 90 euro, op play.com proberen ze hem te verkopen voor 101 euro, dat vind ik persoonlijk een beetje belachelijk, maar wat zijn dan wel de goedkope betrouwebare internetshops?BM schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:24:
[...]
play.com, dollars?
'Game Error' heeft gewoon gelijk, play.com is echt niet goedkoop als het gaat om Xbox 360 games (anders platformen weet ik niet, maar zal niet veel anders zijn). Vaak zijn deze games in NL in de winkel goedkoper te vinden.
Zoek eens op eBay? Daar heb je vaak verkopers die een stuk goedkoper zijn dan Play(Asia) en ook gewoon netjes gift op het pakketje zetten. Play-Asia zet de echte waarde er op en daarbij ook nog eens geen gift dus dan heb je 9/10x die importkosten er nog eens bij waardoor je voordeel weg is.
die site is wel belachelijk goedkoop, maar krijg je echt geen rotzooi, zoals copietjes?Dennahz schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 07:29:
Ik heb zelf een zeer goede ervaring met deze eBay shop. Binnen 3 dagen vanuit Hong Kong ontvangen en ik heb geen invoerheffingen hoeven betalen. De verkoper zet er namelijk op: $10,- accessoires en gift dus dan zit je meestal wel veilig.
overigens is guitar hero op een nederlandse site dan wel weer een stuk goedkoper te vinden, of zitten hier nog addertjes onder het gras?
http://www.gcshop.nl/product.php?id=4771
ik zie het al, er staat een release tijd bij van 15-02-2008, ze hebben hem dus niet...
[ Voor 19% gewijzigd door Game Error op 25-01-2008 11:52 ]
Anoniem: 162418
9/10x is een beetje overdreven. Ik heb nu al 11x een bestelling gedaan en nog maar 1x last gehad van de douane. En dit was rond de kerst , wat eigenlijk wel te verwachten was. Maar sinds de dollar zo laag staat koop ik niks meer in Nederland. Alles komt uit Amerika of Hong-Kong nu. Scheelt flink wat.Dennahz schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:40:
Zoek eens op eBay? Daar heb je vaak verkopers die een stuk goedkoper zijn dan Play(Asia) en ook gewoon netjes gift op het pakketje zetten. Play-Asia zet de echte waarde er op en daarbij ook nog eens geen gift dus dan heb je 9/10x die importkosten er nog eens bij waardoor je voordeel weg is.
Nee hoor, het zijn gewoon orginele, region free games. Waarom denk je dat ik hier nooit meer spellen koop? Dan maar een paar dagen wachten hoorGame Error schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:42:
[...]
die site is wel belachelijk goedkoop, maar krijg je echt geen rotzooi, zoals copietjes?
overigens is guitar hero op een nederlandse site dan wel weer een stuk goedkoper te vinden, of zitten hier nog addertjes onder het gras?
http://www.gcshop.nl/product.php?id=4771
Ik heb 1x besteld via Play-Asia maar had gelijk prijs. Sowieso vind ik het niet echt handig dat ze de officiele waarde er op zetten, maar dat is opzich logisch als bedrijf zijnde. Om geen onnodige kosten meer te hebben doe ik het niet meer op die manier iig.Anoniem: 162418 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:50:
[...]
9/10x is een beetje overdreven. Ik heb nu al 11x een bestelling gedaan en nog maar 1x last gehad van de douane. En dit was rond de kerst , wat eigenlijk wel te verwachten was. Maar sinds de dollar zo laag staat koop ik niks meer in Nederland. Alles komt uit Amerika of Hong-Kong nu. Scheelt flink wat.
Oh?tntkiller schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 02:18:
[...]
cd-wow zou ik veeeeerreee van weg blijven
ik bestelde rond juni battlefield 2 the complete edition in eind oktober was hij er nog niet...toen heb ik de order maar om laten zetten naar pre-order crysis.....pas eind december kwam hij pas hier aan( en dat na heeeel veel mail sturen)
echt super slecht, ik bestel daar dus echt noooit meer
Ik heb totaal geen last gehad toen ik COD4 voor €36.99 bestelde. Was tussen kerst en oud en nieuw en daarom verwachtte ik em al wat later, en kwam in week 1 binnenvallen. Totaal geen problemen mee
Beste tweakerts.
Ik wil me aanmelden bij play.com maar dan moet je een pasnummer e.d invoeren maar ik heb geen cc.. kan dat op een andere manier? Want je kan wel met meastro betalen maar wat ze vragen om aan te melden staat niet op m'n rabobank pasje
Ik wil me aanmelden bij play.com maar dan moet je een pasnummer e.d invoeren maar ik heb geen cc.. kan dat op een andere manier? Want je kan wel met meastro betalen maar wat ze vragen om aan te melden staat niet op m'n rabobank pasje
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Niemand?
Heb ook COD4 gekocht voor €31.99 bij CD-WOW.Goede klantenservice en sturen een nieuw exemplaar als de eerste order niet aangekomen is!rCk schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:44:
[...]
Oh?
Ik heb totaal geen last gehad toen ik COD4 voor €36.99 bestelde. Was tussen kerst en oud en nieuw en daarom verwachtte ik em al wat later, en kwam in week 1 binnenvallen. Totaal geen problemen mee
[ Voor 40% gewijzigd door Moonborne op 11-02-2008 17:09 ]
Niemand die weet hoe ik zonder een CC een account aan kan maken bij play.com ?
En mocht het alleen met CC kunnen kan dat dan met wirecard?
Nee, als je die brakke vertaling in de Crysis handleidingen zietGunner schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:56:
Geen NL handleiding vind ik persoonlijk geen nadeel.

Lijkt wel onbekende opensource software

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Heb net afgelopen vrijdag Lost Odyssey via play asia besteld voor een nette 37eu, ben benieuwd hoe goed het gaat.
Iedereen spreekt hier trouwens alleen over prijzen, maar je kan vaak ook nog eens een spel ruim een maand voor release datum binnenkrijgen.
Iedereen spreekt hier trouwens alleen over prijzen, maar je kan vaak ook nog eens een spel ruim een maand voor release datum binnenkrijgen.
[ Voor 38% gewijzigd door SCIxX op 10-02-2008 15:06 ]
Als je al zoiets doet, pats er dan niet mee. Je doet eigenlijk iets strafbaars (heling, aangezien de 1e copy niet meer aan jou toebehoord na aangeven van vermissing aan cdwow).Heraclius schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 10:15:
[...]
Heb ook COD4 gekocht voor €31.99 bij CD-WOW. Zit wel een klein verhaaltje achter:
Had hem besteld vlak voor de kerst. Maar tijdens de kerst komt er niks binnen dus ik mailde toch maar: Ik heb de game nog niet ontvangen binnen de afgesproken levertijd. CD-WOW antwoordt: Geen probleem! We zenden meteen een nieuwe order! Dus na kerst/oud-nieuw komt de eerste order binnen (die eigenlijk gewoon te laat was), en 2 dagen later de 2e order! Zat ik met 2 games voor de prijs van 1. Nog verkocht op Marktplaats.nl voor €37.50! Toch nog mooi aan verdient!
Kortom toch snelle bezorging, echter niet tijdens feestdagen natuurlijk en goede Customer Support
Anoniem: 248744
hoeveel % importbelasting moet je betalen als je spel door de douane eruit gevist wordt?
Op het moment van schrijven had hij hem nooit ontvangen. Hij geeft ook niet aan dat het exemplaar vermist wordt, maar dat hij nog geen exemplaar had ontvangen (misschien was hij nog steeds ondwerweg?). CD-WOW besluit hierop zelf om een nieuw exemplaar toe te sturen en mailt hierover.gideon82 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:21:
[...]
(heling, aangezien de 1e copy niet meer aan jou toebehoord na aangeven van vermissing aan cdwow).
Al zat bij de mail geen nadere toelichting van CD-WOW (dus alleen de tekst 'wij sturen een nieuwe'), dan kan je aannemen dat beide exemplaren van jou zijn. Misschien was het wel bedoeld als vergoeding voor het lange wachten? Als CD-WOW in de mail zet 'we sturen een nieuwe, maar als je nu het product een tweede maal ontvangt, stuur dan het laatst ontvangen exemplaar ongeopend terug', dan heb je natuurlijk geen poot om op te staan.
Dan nog blijft het geen stijl als je bewust weet dat je twee exemplaren hebt waarvan één een foutje is en als je weet dat CD-WOW nooit de intentie heeft gehad om je een gratis exemplaar te geven. Het blijkt ook nog eens dat ze zeer goede service hebben omdat ze direct een nieuw exemplaar stuurden. Ik vind het een beetje sneu dat je dan zo'n klantvriendelijk bedrijf zo rot behandeld. Bij zulke klantvriendelijkheid zou ik zeker het laatst ontvangen exemplaar ongeopend terugsturen. Kom op, hoe duur is 'retour afzender' nu eigenlijk?
[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 11-02-2008 17:03 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Anoniem: 117981
Zonder creditcard gaat niet, de Maestro card die ze accepteren is waarschijnlijk een Maestro card die van Mastercard werkt. Wirecard moet wel kunnen maar hier weet ik verder niks over:Daywalk3r schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:35:
Niemand die weet hoe ik zonder een CC een account aan kan maken bij play.com ?
Bron: https://www.wirecard.com/wirecard/Wirecard is de slimme betaaloplossing voor internet. Wirecard maakt namelijk gebruik van het wereldwijde netwerk van MasterCard. Dit houdt in dat u overal met Wirecard kunt betalen waar MasterCard wordt geaccepteerd. Zonder jaarlijkse kosten of andere verplichtingen.
Overigens is één keer je vraag stellen ook wel voldoende hoor
Thanks!! Denk dat ik dan maar een wirecard account maak.. Kan ik ook mooi wat t-shirts bestellen bij snorgtees.com ... En heb ik iig een CC ... HAR-TE-LIJK bedankt. Ik kon al niks in de faq bij play vinden en er staat ook nergens een mail-adressAnoniem: 117981 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:50:
[...]
Zonder creditcard gaat niet, de Maestro card die ze accepteren is waarschijnlijk een Maestro card die van Mastercard werkt. Wirecard moet wel kunnen maar hier weet ik verder niks over:
[...]
Bron: https://www.wirecard.com/wirecard/
Overigens is één keer je vraag stellen ook wel voldoende hoor
Nu moet ik een rekening aanmaken en heb ik een BIC van mezelf nodig?
Alleen een bank heeft toch een BIC?
Alleen een bank heeft toch een BIC?
Weet je hoe lastig dat is.
Iemand ervaring met wirecard die me even op weg wil helpen?
Iemand ervaring met wirecard die me even op weg wil helpen?
Pagina: 1