Toon posts:

asus 6800GT + 71.84 drivers = BSOD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik de 71.84 drivers installeer, dan krijg ik bij het opstarten een BSOD, ik kan niet zien wat voor een fout, maar het zal wel iets met de videodrivers te maken hebben ;), als ik dan de vorige instellingen gebruik (66.93 drivers) werkt alles weer gewoon.

Heeft dit te maken met het feit dat ik er rivatuner op heb staan? die ondersteunt nog niet de 71.84 drivers.

en en ander probleem, ik krijg arti's bij 425/1123, maar mijn core word maar 60 graden, wat moet ik dan veranderen om verder te komen, de corevoltage? kan mijn GT de Ultra voltages aan?

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-08 13:20
Hoezo kun je niet zien wat voor fout? Is het scherm onleesbaar of start hij automatisch opnieuw op?

In het geval van het laatste kun je dat uitzetten.

BSOD bij het booten:

Herhaaldelijk op F8 drukken totdat je een bootmenu voor je krijgt en vervolgens de optie: "Automatisch opnieuw opstarten uitschakelen" kiezen.

BSOD in Windows:

Rechtermuisknop Deze Computer > Eigenschappen > Geavanceerd > Opstart- en herstartinstellingen > "De computer automatisch opnieuw opstarten" uitvinken.

Verwijderd

Topicstarter
maar heb je wel wat aan die fout, ik bedoel als de pc het wel goed doet met de 66.93 drivers, dan kan het niet anders zijn dan een driverprobleem toch?

verdere specs:
Asus a8n sli deluxe
AMD 64 3000+
Asus 6800GT

Verwijderd

Topicstarter
schop

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Je zou eens kunnen proberen RivaTuner er af te halen. Of de nieuwste versie van RivaTuner installeren...