Toon posts:

Toetsencombinatie voor TV-Out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha Tweakers!

Ik wil via mijn PC die boven staat, films afspelen op de breedbeeld tv beneden. Kabeltjes enzo zijn aangesloten, alles werkt, alleen zodra het beeld wordt omgezet van mn monitor naar de tv, heb ik geen beeld meer op mn monitor. Ik heb een GeForce3 Deluxe videokaart, deze ondersteunt echter nog geen Nview. Probleem is nu dat zodra het beeld naar de tv is overgeschakeld, ik boven op mijn monitor niets meer kan zien en dus ook de PC niet meer kan besturen. Ik weet niet waar mijn muis zich dan bevindt, dus ik kan bijv. ook niet overschakelen naar een andere film of het beeld weer terug schakelen naar mn monitor. Zijn er voor zover iemand weet toetsencombinaties in te stellen voor het overschakelen van monitor naar tv en weer terug? Zoals bijvoorbeeld bij mn laptop, met de functie toets en F5?

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 22:50

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Je zou een Logitech MX-900 muis kunnen aanschaffen - dit is een bluetooth muisje, die zou mogelijk voldoende bereik kunnen hebben om je pc vanuit de andere kamer te bedienen.

Hier kon uw advertentie staan

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, geen eens aan gedacht, ik heb een Logitech MX-Laser, misschien dat het werkt. Ga het vanavond eens proberen.

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Bij mij werkt het wel. Niet op alle plekken in de kamer even goed bereik maar gemiddeld wel aardig. Kamer waar PC staat is recht boven kamer waar TV staat, en vloer is van hout. Ik gebruik Logitech cordless navigator (2 meter bereik volgens handleiding... 8)7 ). Overigens heb ik een Geforce 4 dus ik hou gewoon beeld op mijn monitor, dat maakt de boel een stuk makkelijker. Maar ja, wil je de film ff op pauze zetten, dan moet je eerst naar boven lopen... Dit is dus de 'luie' oplossing... ;)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Verwijderd

Topicstarter
Net film gekeken, met de muis beneden op schoot. Ik zat echt op het randje van het bereik, maar het werkte uiteindelijk wel! Bedankt voor de tip!