Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Telefoon gesprek opnemen (analoog)

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is via de PC een telefoongesprek op te nemen?

Het gaat om een simpele analoge lijn, ik zie wel peperdure soft + hardware op internet staan, maar volgens miij moet dat ook simpeler kunnen. Iemand hier ervaring mee of tips?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:33

lordsnow

I know nothing

Dat kan toch, met een oud analoog/telefoon modem?

Als ik 't mij goed herinner kon ik met mijn modem destijds een soort telefoon-centrale maken, met de meegeleverde software. Ik kon berichtjes afspelen, maar kon ook boodschappen opnemen. (Niet helemaal hetzelfde als gesprekken opnemen!)

Maar anders kan je 't toch doen met je geluidskaart? Een (zelfontworpen) printje tussen telefoon en je Line In... dan kan je gewone (gratis) software gebruiken om geuid op te nemen.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Lees ook eens mijn draadje: [rml][ Modem] Telefoon gesprekken opnemen[/rml]

Veel suc6 iig!

Instagram / YouTube

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Denk ook even aan het juridisch kader. Als je een gesprek opneemt moet je dit volgens mij vermelden...

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

TRx recorder gebruik ik soms. Kent ook een wachtstand functie, een een instelbare tekst die men hoort als het gesprek wordt opgenomen. Zelf dacht ik dat particulieren niet hoeven te vermelden als ze een gesprek opnemen.
Handig programmaatje.

[ Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 21-03-2005 16:07 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Topicstarter
OK, ga ik even bekijken!

En het juridische gedeelte zit wel goed, het gaat mij om de techniek.

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
volgens mij hoeft maar 1 van de 2 personen op de hoogte te zijn... tenzij dat ondertussen verandert is, maar zoiets hebk ooit gelezen.. maar of 't klopt is 'n 2e ;)

Laten we lekker link gaan doen!!!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

dit is inderdaad wel vaker langsgekomen; Lakcaj, we verwachten dat je in ieder geval eerst even zelf op zoek gaat voordat je je vraag hier komt stellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.