Maverick schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:46:
hm, maar dan moet ik de "volledige sync" aanzetten? of werkt dat ook al ik em gewoon met 1 playlist laat syncen? Want niet mijn hele library past op mijn iPod (uiteraard) (wat was er mis met m'n verhaal

)
De hele zinstructuur e.d. maakt het allemaal een beetje vaag voor iemand die niet precies weet wat je bedoelt, tenminste: dat geldt voor mij

.
Maar met deze laatste toevoeging ("niet alle muziek past op iPod") wordt je probleem goed duidelijk.
Bij mijn weten is er niet echt een goede oplossing voor je te bedenken. Playlists kunnen eigenlijk alleen maar vanaf de computer naar de iPod worden gekopieerd en niet omgekeerd. Op de iPod kun je ook niet echt playlists wijzigen. De enige uitzondering zijn natuurlijk de on-the-go playlists, maar mij komen dezen altijd een beetje over als een hack (ik vind het niet zo netjes uitgewerkt).
Wat je eventueel wel kan doen is een aparte smart playlist maken. Ieder nummer dat je erg leuk vind geef je een merkteken, bijv. de waardering met sterren, maar het kan ook iets anders zijn. De smart playlist moet alle nummers verzamelen met dat merkteken (bijv. een smart playlist met alle nummers waarbij waardering = *****). Je stelt dan op je computer in dat hij alleen die playlist sync't met je iPod (
of eventueel die playlist i.c.m. een andere, maar in elk geval niet je hele bibliotheek). Voordeel van het gebruik van sterren is dat je dat ook op je iPod kan wijzigen en niet alleen in iTunes.
Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat je het kan volgen.
EDIT: Volgens mij zit je trouwens wel vast aan het gebruik van de sterren als waardering, omdat ik uit je verhaal begrijp dat je de playlist op de iPod wilt kunnen samenstellen. Ik begrijp overigens wel dat dit niet een ideale oplossing is, maar het komt het dichts in de buurt bij wat je wilt, volgens mij...
[
Voor 11% gewijzigd door
MacWolf op 22-03-2005 00:12
]
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.