Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _phuturistixxx_
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 22:57
Heb dus vorige week een playstation gekocht, hartstikke mooi allemaal, jammer dat hij alleen te krijgen was in een GT4, maar vooruit. Kom ik thuis blijk je dat GT4 niet te kunnen spelen ( ja half ) zonder memorycard.

Blijken die dingen dus 35-40 euro te zijn! Een playation los is al te krijgen vanaf 139 euro! Is dus gewoon een kwart van wat zo'n playstation kost!

Nou heb ik niet zoveel verstand van memorycards, dus ik vroeg mij af wat die dingen nou zo duur maakt?? Ik bedoel opslagcapaciteit van 8 MB?!

Een USB stickje van 128 MB kost misschien 20 euro nieuw....

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:42

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat het zo duur maakt is de enorme winstmarge die op deze kaartjes zit. Maar wat wil je eigenlijk met dit topic bereiken? Op de randapparatuur (zoals memorycards) word enorm veel verdient. Wist je niet dat je een memory card nodig had dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
Uhh ee ander merk kopen?

• _phuturistixxx_
Ik wist wel dat ze er waren, maar niet dat je ze persé nodig had om spellen te kunnen spelen...

En ik vroeg mij gewoon af waarom die dingen zo ongelofelijk ( in verhouding ) duur zijn!
Productie van die dingen kan toch nooit zo duur zijn....

• _phuturistixxx_
:? Kan dat... voor een PS2 ?

Verwijderd

Volgens mij heb je ze ook in 16 mb versie maar dan goedkoper, natuurlijk niet van Sony :+

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 15:01

CaDje

Framedrops for life

Ja, net als dat je ook verschillende merken controllers hebt.

• Bor

Bor

Die namaak memory cards zijn inderdaad goedkoper maar vaak niet echt betrouwbaar. Ik zou het gewoon bij de originele cards houden. Kijk anders ook eens in het grote PS2 topic. Daar is ook vaker gesproken over memory cards etc.

Maar verder kijk je toch eerst even wat alles kost voordat je een console koopt :?

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 21-03-2005 14:36 ]

Verwijderd

Er zijn diverse leveranciers van memory-cards voor de PS2... die leveren dan ook cards met meer storage space (16 en 32 M)...

Bijvoorbeeld te koop bij play.com, Zelf heb ik een 32M kaartje, kost nog minder dan 1 officieel sony 8M kaartje

Zie bijvoorbeeld:
http://www.play.com/play2...page=search&Go.x=0&Go.y=0

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:38 ]

• _phuturistixxx_
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:36:
Er zijn diverse leveranciers van memory-cards voor de PS2... die leveren dan ook cards met meer storage space (16 en 32 M)...

Bijvoorbeeld te koop bij play.com, Zelf heb ik een 32M kaartje, kost nog minder dan 1 officieel sony 8M kaartje

Zie bijvoorbeeld:
http://www.play.com/play2...page=search&Go.x=0&Go.y=0
Ah bedankt :)

• _phuturistixxx_
Bor_de_Wollef schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:36:
Die namaak memory cards zijn inderdaad goedkoper maar vaak niet echt betrouwbaar. Ik zou het gewoon bij de originele cards houden. Kijk anders ook eens in het grote PS2 topic. Daar is ook vaker gesproken over memory cards etc.

Maar verder kijk je toch eerst even wat alles kost voordat je een console koopt :?
Heb me eigenlijk alleen geconcentreerd op de console zelf, niet op de randapparatuur :)

Maar ach, het is niet zo dat ik het niet kán betalen of iets dergelijks, ik vind het gewoon achterlijk duur, en vroeg me af hoe dat in godsnaam kan...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is natuurlijk wel vervelend dat je gewoon niet genoeg hebt aan de PS2 alleen.
Nu moet je weer bijna verplicht er zon memorycard bijkopen.
Ik vind eigenlijk dat als je dan zon gameconsole koopt, dat je dan ook meteen alles erbij hebt wat je nodig hebt.
Ok, dit is marketing, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen.

• Bor

Bor

Meteen erbij wat je nodig hebt? Jij wilt dus een pack met

- 2 controllers
- Min 1 memory card origineel Sony
- RGB kabel
- Min 1 game

En dan kan ik nog wel even door gaan. Dan worden de consoles wel HEEL duur hoor. Overigens geldt deze marketing strategie voor alle consoles, niet alleen de PS2.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, tuurlijk wil ik erbij wat je nodig hebt.. nu koop je het los van elkaar, en betaal je evenveel lijkt me.
Dan worden ze idd, duur, maar nu zijn de totale kosten even duur.

Het zal idd wel voor alle consoles gelden, maar daar heb ik dezelfde mening over.

• Bor

Bor

Kijk, ik vind een RGB kabel een absolute must, jij misschien weer niet. Door deze nu los aan te bieden voorkom je ook een hoop ontevreden mensen die dingen kopen die ze toch niet willen / gaan gebruiken.

Verwijderd

Je had ook voor 3 tientjes meer de value pack kunnen kopen. Krijg je er een remote, memory card en extra controller bij :)

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
memorycards zijn in de winkel inderdaad schrikbarend duur. echter op www.liksang.com is een officiele memorycard 8 mb van sony maar 15 euro. toch even wat voordeliger he :*)

de preciese link; klik

[ Voor 29% gewijzigd door Satch op 21-03-2005 18:06 . Reden: url verbeterd.. ]

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 10:58
Ook is de afstandsbediening van de PS-2 zeer duur. Ik zie bij de MM eentje die maar 12 euro kost, en er even netjes uit ziet. Tuurlijk, je hebt ook die echt lelijke dingen, maar die was best goed!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja, memorycards voor spelcomputers zijn duur. Dat is al heel vaak in Spielerij besproken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.