Toon posts:

[Flash] Is dit uberhaupt mogelijk ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste experts,

ik heb een dynamisch textveld die html pagina's inlaadt.

Hierin heb ik named anchors:
Titel 1
lees meer...(link naar named anchor '1')

Titel 2
lees meer...(link naar named anchor '2')
----------------------------------------
Dit is wat content die onder de hierbovenstaande links staat (de betreffende named anchor waarnaar
gelinked wordt '1')

Dit is wat content die onder de hierbovenstaande links staat (de betreffende named anchor waarnaar gelinked wordt '2')

Dus als ik deze html ingeladen heb ik mijn Flash wilde ik graag 'springen' naar het betreffende
stukje html binnen dit html-document. Zoals je in explorer ook gewoon kan doen met html pagina's.

Ik weet dat ik met asfunction een functie kan aanroepen binnen mijn actionscript die
mijn textfield dus even leeghaald en via een link(in de html) een ander html paginaatje kan inladen. Hierdoor simuleer je zeg maar het geheel...

Maar wilde natuurlijk weten of het ook op een beter menier kan, die ik heb aangegeven ????!!!!

_/-\o_

Verwijderd

ik snap niet precies wat je bedoelt, maar ik neem aan dat het erop neerkomt dat je via een html link een andere html pagina wilt laden, of naar een anchor gaan.

opzich is de code voor een link vanaf html naar actionscript gewoon:

code:
1
<a href="asfunction:yourFunc,param">gah</a>

in je functie kan je bv dingen zetten als loadVariables en gotoAndPlay/Stop(anchor) of wat dan ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ja,

zo doe ik het nu (zogezegd simuleren)

Maar ik wil kijken of de werking zoals daadwerkleijk in IE die verspringt kunne gebruiken in ingeladen html pagina's in een textfield binnen Flash....