Aan het eind van de maand krijg ik mijn eindafrekening van mijn toekomstige ex-werkgever, waarbij 26 vakantiedagen "cash" uitgekeerd zullen worden. Een leuke bonus dus, die ik deels wil gaan investeren in een nieuwe telefoon, want mijn Ericsson R320s begint een beetje uitgewoond te raken. Nou zat ik te denken aan de LG F7250t Slide Phone.

Waarom die? Omdat dat zo ongeveer de enige leuke telefoon is die verkrijgbaar is met Orange Mobicarte, het prepaid-pakket wat ik heb, en die wil ik graag houden. De Nokia 3220 is ook heel leuk, maar die heeft mijn vrouw al, dus dat wordt anders zo'n verwarring
En ik zoek niet persé een telefoon met een camera, ik ben namelijk al voorzien van een digicam. Ook houd ik niet van van die klaptelefoons, maar dit schuifgevalletje lijkt me wel prettig.
Maar ik heb helaas over deze telefoon, buiten de specs, weinig kunnen vinden (geen coherente reviews ofzo). Weet iemand hier iets over dit foontje? Is het een top of is het een flop? Iemand met ervaring?

Waarom die? Omdat dat zo ongeveer de enige leuke telefoon is die verkrijgbaar is met Orange Mobicarte, het prepaid-pakket wat ik heb, en die wil ik graag houden. De Nokia 3220 is ook heel leuk, maar die heeft mijn vrouw al, dus dat wordt anders zo'n verwarring
Maar ik heb helaas over deze telefoon, buiten de specs, weinig kunnen vinden (geen coherente reviews ofzo). Weet iemand hier iets over dit foontje? Is het een top of is het een flop? Iemand met ervaring?
[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 21-03-2005 11:23 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.