Toon posts:

[2000] Afsluiten werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Sinds enige tijd heb ik een pc met Windows 2000 die niet meer wil afsluiten......

Ik heb de KB van Microsoft al geraadpleegt, maar hier staat niets in over mijn probleem.

Als ik de pc wil afsluiten, gaat alles zoals het moet, totdat de pc uitgezet moet worden. Je hoort de HDD in de beveiligingsstand gaa, en daarna heb je alleen nog een (blauw) win2k achtergrondje met een muisaanwijzer die niet meer beweegt.

Iemand een id wat dit kan zijn??

Verwijderd

Wat heb je zelf al geprobeerd en gevonden? We verwachten hier wat meer eigen inzet en initiatief zoals je ook in Registratievoorwaarden en faq kunt lezen.

Heb je http://support.microsoft.com/?id=315409 gezien?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit heb ik gezien en uitgevoerd, maar dit mocht niet baten helaas........

Verwijderd

Kun je eens wat meer informatie geven alsjeblieft? Safe mode werkte dus ook niet? Zie je nog errors in je event log? Heb je toevallig rencentelijk software of security fixes geinstalleerd waarna het probleem zich voordeed?

Verwijderd

Topicstarter
Safemode werkt idd ook niet, verder zijn er geen errors te vinden in de eventvwr. Ook is er geen nieuwe software op geinstalleerd.....

Het begon spontaan op een dag, heel erg vaag.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:48:
Safemode werkt idd ook niet, verder zijn er geen errors te vinden in de eventvwr. Ook is er geen nieuwe software op geinstalleerd.....

Het begon spontaan op een dag, heel erg vaag.
Ok, maar zoals eerder gevraagd.. meer info..

Draai je de meest recente update's? SP 4? e.d..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1