Toon posts:

Outlook profielen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag op 1 pc meerdere pop3 accounts willen, mijn vraag is of het volgende mogelijk is:

Zou graag onder 1 gebruikersaccount van Windows XP meerdere profielen hebben.
Dus dat verschillende gebruikers op 1 gebruikersaccount hun eigen emails kunnen ophalen zonder dat iemand anders het kan lezen (meerdere pop3 accounts op 1 pc). Is dit mogelijk met bijvoorbeeld profielen of iets dergelijks??
Dit zonder microsoft exchange.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 09:13 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

zonder dat iemand anders het kan lezen
Ik zou gewoon voor meer Windows accounts gaan als dat een eis is.
Dit zonder microsoft exchange.
Exchange wegens de prijs, of zonder serverapplicatie? IMAP is namelijk wel de makkelijke oplossing (en dan geen wachtwoorden laten onthouden).

Derde methode is drie mailapplicaties gebruiken, maar dat is lelijk, alleen al omdat je dan niet de juiste default mailapp hebt.

En de vierde methode is zo lelijk dat ik die niet eens noem :X

Edit: trouwens welkom op GoT :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 21-03-2005 09:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Edit: trouwens welkom op GoT
Hartstikke bedankt

Heb je ideeen gelezen en kan er helaas weinig mee. Had er namelijk niet bij gezegt dat geen serverapplicatie heb draaien en dat ik ook geen meerdere windows accounts heb omdat ik gebruik maak van touchscreens die ik ergens ga inbouwen bij een client.

Ik wil graag SiteKiosk 6.0 op die systemen zetten zodat het er erg gebruiks vriendelijk uit ziet.
Daarmee log ik dan 1 keer in op een algemene gebruikersaccount waarmee iedereen kan werken.
Het enige probleem wat ik dus heb is dat ik met die POP3 accounts zit die niet iedereen van elkaar mag lezen en/of openen.

Heb bij OfficeOnline al druk gezocht naar een oplossing, maar dat is me helaas niet gelukt. Hoopte dat er dus ergens een software tool of iets dergelijks is waarmee ik dit alsnog kan fixen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je zou per profiel een aparte .pst file kunnen instellen, die beveiligd is met een wachtwoord?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Je zou per profiel een aparte .pst file kunnen instellen, die beveiligd is met een wachtwoord?
Zover ik het geprobeerd heb is me dat nog niet gelukt. Is dit eigenlijk ook echt mogelijk?, anders moet ik namelijk naar anders zoeken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Losse pst's (Outlook-gegevensbestanden) is inderdaad simpel, wachtwoord kan je in de eigenschappen of bij aanmaken aangeven. Wachtwoord wordt dan gevraagd als je het wilt bekijken door er op te klikken. Maar echt lekker werkt het niet, ook moet je zelf even checken of je er mbv. Regels al wel de post in krijgt zonder wachtwoord op te geven (want mail komt er ook binnen als er iemand anders wil kijken).

Of heb je het over OE ipv. OL?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Office 2003

Het moet wel goed werken, dus als iemand een ander idee heeft hoor ik het graag.
Iets wat half werkt of te ingewikkeld is voor de gebruiker is niet zo handig.
Pagina: 1