Toon posts:

[straling] bescherming?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd veel last van elektromagnetische straling vooral tijdens het slapen wordt ik midden in de nacht wakker met hoofdpijn en dat mijn hart overslaat.

Ik vroeg me af of een simpele constructie als een verbinding tussen mijn lichaam en de aarde de straling kan afvoeren. Dus bijvoorbeeld een ijzerdraadje aan mijn pols en die op de cv aansluiten.

Ik zou er erg veel baat bij hebben.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

mmm ... kun je beter niet erachter komen WAAR de straling van komt om mee te beginnin..en daar isolatie ofzo aan te brengen....

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zou ik wel kunnen doen maar ik weet niet waar ik de apparatuur vandaan moet halen om zoiets te kunnen meten.

Het is gewoon puur een natuurkundige vraag of het mogelijk is dat elektromagnetische straling, die het weefsel opwarmt, het lichaam zal verlaten als het lichaam op de aarde is aangesloten.

Ik kom hierbij omdat ik weet dat bij het werken met computers polsbandjes gebruikt worden om statische elektriciteit af te voeren.

http://www.stopumts.nl/pdf/aktiedam.pdf

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 04:15 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dat polsbandje bij de pc is meer op de hardware te beschermen... lolz

Er zijn inderdaad dingen die rare effecten hebben op het lichaam, bijvoorbeeld laag frequente geluiden van een verkeerd geplaatste wasmachine ( die s'avonds draait ) maar de enige permanente..en beste oplossing is in ..wat voor zaak ook... opzoeken waar het vandaan komt... woon je in een vrijstaand huis of in een flat...

There is no place like ::1

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Al staan hier ook nogal wat (zachtjes uitgedrukt) niet wetenschappelijk bewezen dingen.
Er staan ook iets meer praktische tips, dus misschien heb je evengoed iets aan deze informatie

Senri no michi mo ippo kara

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet niet maar ik heb eigenlijk nog niet echt iets van een concrete oplossing gezien.
Wel bijvoorbeeld de site www.stopumts.nl bevat veel uptodate informatie, maar niks over wat je er nou zelf tegen kan doen.
http://www.stopumts.nl/forum/viewtopic.php?t=8

voor het meten heb ik nu wel wat gevonden: http://www.stralingmeten.nl/
En voor zelf aanschaffen: http://www.gigahertz-solutions.de/PRODUKTE/HF32D.HTM

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 04:26 ]

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
;) Statische elctriciteit en electro-magnetische straling zijn 2 volledig andere dingen.
Ik snap je bedoeling wel maar dat gaat niet werken.
Straling kun je namelijk niet geleiden. Alleen afbuigen, opnemen/afgeven of reflecteren.
Of is mijn natuurkundige kennis aan een opfrissertje toe?? :+

Wat is je leefsituatie. Ik bedoel : GSM mast? Hoogspanning? Woonomgeving? Slaapkamer?

[ Voor 2% gewijzigd door Afterburner79 op 21-03-2005 04:24 . Reden: twiepfoutjes . . . ]

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd veel last van elektromagnetische straling vooral tijdens het slapen wordt ik midden in de nacht wakker met hoofdpijn en dat mijn hart overslaat.
Welke metingen zijn er verricht in je huis zodat je tot die vergaande (en imo vergezochte) conclusie komt? :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 04:30:
[...]
Welke metingen zijn er verricht in je huis zodat je tot die vergaande (en imo vergezochte) conclusie komt? :?
Ja goed, geen dus maar ik denk wel dat die straling er is.
Ik ga wel een paar meters aanschaffen kijken waar het vandaan komt.
Wat denk je dat het anders kan zijn?
http://www.hetbitje.nl/bitje111h.pdf

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 05:12 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ben je al eens bij een dokter geweest? Het kan net zo goed hoge bloeddruk of een hartprobleem zijn. Dat lijkt me de eerste stap om te nemen, voordat je je huis in een kooi van Faraday gaat inpakken.

Signatures zijn voor boomers.

• caipirinha
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 04:47:
[...]http://www.hetbitje.nl/bitje111h.pdf
Dit soort kul verhalen krijg je dus als mensen zonder kennis van zaken over EM velden gaan speculeren.
Als je denkt dat het echt een probleem met een sterk EM veld is neem dan contact op met Agentschap Telecom of een competente zendamateur in de buurt (niet zo´n plaatjesdraaier maar iemand met een licentie, VERON, VRZA). Zelf iets meten is leuk maar de resultaten valideren en interpreteren kun je betere aan iemand overlaten die kennis van zaken heeft. (krijg je nog meer hoofdpijn van :))

No self-respecting engineer should have to close a game to run a circuit simulation.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 04:01:
Als je veel last van hoofdpijn en een overslaand hart hebt, dan moet je naar de huisarts gaan.

Als elektromagnetische straling door je lichaam wordt opgenomen, wordt het omgezet in warmte. Dat kan je dus niet met een polsbandje afvoeren; daarmee voer je elektrische lading af en EM straling is ongeladen.

Aangezien hartproblemen nooit gerapporteerd worden in verband met EM straling, in tegenstelling tot hoofdpijn, huiduitslag, leukemie en meer leuke dingen, kan ik je postje ook weinig serieus nemen. Volgens mij ben je gewoon aan het spammen voor de links in je derde postje.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.