Toon posts:

Outlookvenster buiten beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een enorm stom probleem. Mijn optische muis had een oprisping en zwiepte een venster van outlook express ver buiten beeld. Als ik nu op een mailtje klik (ter beantworoding bijvoorbeeld) opent het venster zich nu telkens ergens onzichtbaar buiten beeld. Ik kan er wel bij door op maximaliseren te klikken, maar ik wil graag dat kleine venster weer binnen handbereik krijgen. Daar is vast een simpele oplossing voor, maar je moet het maar net weten. Ik niet dus. Wie wel?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Resolutie op 800x600 zetten en daarna weer terug :)

edit: terwijl je dat venster dta buiten beeld valt open hebt dus.

[ Voor 42% gewijzigd door sdomburg op 21-03-2005 00:56 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk OS gebruik je?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 09:22

mutsje

Certified Prutser

CTRL toets ingedrukt houden en outlook opstarten, dan start je outlook op in Safe mode. mogelijk dat het programma dan de normale opstart plek kiest gewoon in je scherm. Buiten je scherm "zwiepen" betekend dat je een grotere desktop hebt want normaal kan dat namelijk helemaal niet..... dan zijn de randen van je monitor toch echt het einde van je scherm.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 09:24

Maasluip

Kabbelend watertje

De methode om met het toetsenbord vensters te verplaatsen is dit:
Alt+spatiebalk, met de cursortoetsen naar item Move gaan (of M indrukken) en dan met de cursortoetsen het venster verplaatsen. Als het venster goed staat op Enter drukken.

Signatures zijn voor boomers.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is meer iets voor Software Algemeen aangezien je probleem specifiek met Outlook te maken heeft - vertel dus nog eventjes welke Outlook (danwel Office) versie je gebruit zodat ik dat in je topic titel kan zetten :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

mutsje schreef op maandag 21 maart 2005 @ 07:56:
CTRL toets ingedrukt houden en outlook opstarten, dan start je outlook op in Safe mode. mogelijk dat het programma dan de normale opstart plek kiest gewoon in je scherm. Buiten je scherm "zwiepen" betekend dat je een grotere desktop hebt want normaal kan dat namelijk helemaal niet..... dan zijn de randen van je monitor toch echt het einde van je scherm.
Je kan rustig een window buiten je viewport schuiven hoor :?
elevator schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:23:
Dit is meer iets voor Software Algemeen aangezien je probleem specifiek met Outlook te maken heeft - vertel dus nog eventjes welke Outlook (danwel Office) versie je gebruit zodat ik dat in je topic titel kan zetten :)
Dit is in principe een algemeen probleem wat TS toevallig binnen Outlook ervaart. Ik denk (met name voor de search) dat het juist algemeen gemaakt moet worden, te meer omdat dit fenomeen zich in elke applicatie voor kan doen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing zat erbij:

Alt+spatiebalk (dan kiezen voor verplaatsen)
Met cursortoets het 'verloren venster' terug in zijn hok zetten.

Iedereen bedankt voor de moeite....

HenriB
Pagina: 1