Toon posts:

Bios Packard Bell Igo 2000 serie

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie zou mij kunnen helpen aan bios versie 1.04 of 1.05, de diskette versie van de Packard Bell Igo 2000 serie?

Versie 1.06 en 1.07 zijn van de site te downloaden maar deze alleen vanaf cd te updaten, echter is mijn dvd speler stuk. Ik heb inmidels een nieuwe aangeschaft maar deze wordt door het bios niet herkent.

Mijn dank is groot.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:46 ]

Verwijderd

hier staat wel de link naar 1.04 alleen werkt die niet meer:
http://support.packardbel.../REFBIOS00960300.asp?c=cl

misschien PackerdBell er even over vragen dan

Verwijderd

Topicstarter
Ben al twee maanden aan aan het mailen met packard bell,

maar ze willen geen oudere versie opsturen, zelf geven ze aan deze niet meer te hebben...

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 17:12
mail Packard Bell in frankrijk = hoofdkantoor daar hebben ze alles (stage gelopen @PB)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ga ik proberen. merci

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels de nieuwste bios op mijn laptop staan, echter wordt de nieuwe dvd helaas nog niet herkent...

Van een kennis heb ik een teac cd-rom te leen gekregen uit 1999, orgineel zit er een teac dvd-rom in. Deze cd-rom ziet ie ook niet?!?

Kan er maar een type dvd-rom in?

Verwijderd

Nee hoor, dat zou niets moeten uitmaken. Mini-IDE voor opticals = Mini-IDE voor opticals. En wat d'r overgaat zijn gewoon ATAPI signalen. Als hij niet gepakt word, zal ik het probleem elders zoeken: Geen goed contact ofzo? Kun je hem wel open doen? (als hij niet open gaat staat er ook geen spanning op, en dan lijkt het probleem mij duidelijk).

Verwijderd

Topicstarter
Spanning staat erop,

Als ik eenmaal in windows zit werkt ie ook gewoon, ik kan alleen niet booten vanaf cd.

De boot volgorde staat goed, bios wil hem maar niet herkennen...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 10:05 ]

Verwijderd

Euh, dat ligt dan niet bepaald aan de optical, maar inderdaad meer aan de BIOS of het medium. Is een flop of USB mass storage device een optie?

Verwijderd

Topicstarter
USB floppy werkt, maar het blijft vreemd.

CD moet toch ook werken?

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-08 18:20

empy

Rijdt rondjes

hmm, ik heb het probleem hier nu ook, ik heb een packard bell igo, nu is de cd-rom daarvan overleden, dus ik een nieuwe besteld en ingebouwd. Maar zodra je dit inbouwd springt in het BIOS het secundaire ide kanaal op disabled, heeft iemand misschien een idee wat ik hier tegen kan doen? misschien TS? heb jij dit probleem nog op kunnen lossen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Een niet meer actieve topic dien je alleen omhoog te schoppen als je nuttige, relevante informatie toe te voegen hebt. "Ik heb dat ook!" is dat niet bepaald :X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.