Toon posts:

Cool n Quiet problemen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst een Asus A8N-SLI gehad. In de bios heb ik Cool n Quiet ingeschakeld. In windows heb ik de AMD driver geinstalleerd. Nu klokt de proc (3200 winchester) vrolijk terug naar 1000MHz maar zodra ik 3dmark opstart of een spel klokt hij niet omhoog naar 2GHz.

Daarna heb ik een Gigabyte GA-8KN-Ultra SLI geprobeerd en die heeft niet eens de CnQ optie in de bios!!

Ik heb een tijdje de RMClock utility gebruikt maar die loopt nu steeds vast. Wat doe ik fout?? CnQ moet toch gewoon aan het werk te krijgen zijn??

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 00:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat GA-8KN-Ultra SLI bord zuigt trouwens sowieso. Als je iets veranderd in de BIOS , maakt niet uit wat, hangt 'ie tijdens de post. Dan moet ik hem uit zetten en weer aan voordat hij wil posten. Als ik reboot post hij ook niet meer. En af en toe detecteerd hij mijn harde schijven niet allemaal. D'r hangen er drie in waarvan hij er vaak twee overslaat en soms allemaal. En het is geen exemplarisch probleem want ik heb er nu al twee geprobeerd. Het lijkt erop dat het bord toe is aan een nieuwe BIOS. Helaas is die er nog niet...

De chipset koeler wordt trouwens loeiheet. Dat is gewoon eng.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 00:16 ]